پرسپولیس برد اما ما ناراحتیم!



وحید امیری پس از پیروزی 2 بر 1 مقابل نساجی مازندران در جمع خبرنگاران گفت: با وجود اینکه بردیم اما ناراحتیم چون هواداران زیادی به عشق نساجی به ورزشگاه آمدند اما فوتبال همین است، یک تیم می برد و یک تیم می بازد. امیدوارم نساجی بتواند ادامه دهد.” ماندن در لیگ برتر با جو تند ورزشگاه خودت.

وی افزود: این مسابقه برای ما و نساجی یک مسابقه مرگ و زندگی بود و در نیمه اول خیلی خوب بودیم، اما در نیمه دوم بعد از 10 نفر شدن تیممان را حفظ کردیم و خدا را شکر به این نتیجه رسیدیم. سه امتیاز و می توانست در این بازی اتفاق بیفتد.» یک اتفاق دیگر رخ می دهد.

امیری در مورد تمدید یا عدم تمدید قراردادتان برای فصل آینده گفت: باور کنید تمام بازیکنان فقط روی بازی های باقی مانده لیگ تمرکز کرده اند و از هفته گذشته بازیکنان قول داده اند به این سوال فکر نکنیم و حرکت می کنیم. . پیش بازی به بازی پرسپولیس تیمی است که همه دوست دارند در آن بمانند و همه آن را دوست دارند و به احترام این تیم منتظر 4 بازی دیگر خواهیم بود.

وی در خصوص احتمال رفتن به خیبر خرم آباد برای فصل آینده گفت: سوال های حاشیه ای نپرسید، خیبر خرم آباد گران است و پرسپولیس تیم بزرگی است که 8 سال در این باشگاه برایش زحمت کشیده ام.

بیشتر بخوانید: واکنش ستاره پرسپولیس به اخراج سروش رفیعی; بیایید فقط روی بازی های خود تمرکز کنیم!



سرویس داخلی اخبار فوتبال