دروازه بان فقط با این بازیکن کلین شیت می کند


سرویس خبر شماره: 2019475
18 اردیبهشت 1403 ساعت 02:33 |
627 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مسیح زاهدی پس از بازگشت به ترکیب دروازه موفق شد دروازه خود را بسته نگه دارد.

دروازه بان فقط با این بازیکن کلین شیت می کند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازگشت مسیح زاهدی برای گل گهر به فال نیک گرفت و این تیم پس از مدت ها موفق شد در لیگ برتر دروازه خود را بسته نگه دارد و در دیدار مقابل شمس آذر قزوین دروازه خود را بسته نگه دارد. .

زاهدی آخرین بازی خود را مقابل سپاهان انجام داد و پس از آن در تمامی دیدارها گلزنی کرد و پس از بازگشت این مدافع توانست دروازه خود را بسته نگه دارد و عملکرد متفاوتی در خط دفاع داشته باشد.

مسیح زاهدی در خط دفاعی این تیم در دیدار مقابل شمس آذر به خوبی بازی کرد و با تسلط خوب خود بر توپ های هوایی و ضربات سر اجازه داد روحیه سامان فلاح به راحتی سطح تعمیر و عمق خط دفاعی گل گهر را بپوشاند. و نتیجه یک جفت نمایش خوب بود. دفاع و کلین شیت این تیم در این دیدار حضور داشتند.

با بازگشت زاهدی به خط دفاعی، علیرضا علیزاده به خط هافبک منتقل شد و با احمد زندروح زوج موفق خط میانی را اصلاح کردند که تاثیر زیادی در عملکرد دفاعی گل گهر در این دیدار داشت.

در 22 دیداری که مسیح زاهدی حضور داشت، گل گهر به یازده کلین شیت دست یافت و این بازیکن بیشترین سهم را در بین تمامی بازیکنان گل گهر داشت و این تیم تنها در زمان حضورش موفق به کلین شیت شد!

مجله اخبار فوتبال داخلی