درگیری لفظی کاسیاس و پیکه بر سر بارساگیت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جرارد پیکه پس از بازنشستگی از فوتبال، پروژه جدیدی به نام KingsLeague را با ایبای یانوس، استریمر معروف اسپانیایی آغاز کرد که با استقبال خوبی روبرو شد. لیگ فوتبال داخل سالن با قوانین خاص خود که میلیون ها بیننده نیز دارد. اسطوره واقعی ایکر کاسیاس نیز اخیرا به این پروژه اضافه شده است. دیروز در لینک زنده کانال توییچ این برنامه شاهد مشاجره ایکر کاسیاس و پیکه در مورد بارساگیت بودیم که البته خیلی شدید نبود و به شوخی و خنده ختم شد.

1803306

جرارد پیکه در ابتدا گفت: می‌دانم که همه شما واقع‌گرایان اکنون روی بارساگیت تمرکز کرده‌اید و به ما می‌خندید، اما پیروی از توصیه‌های نایب رئیس کمیته داوران به معنای خرید داوری نیست. اگر رئال اینطور بود، آنها فقط می‌کردند. 12 ساعت در مورد آن صحبت کنید و سپس فراموش می شود. فینال های لیگ قهرمانان اروپا 1998 و 2016 را به یاد بیاورید، چگونه گل های آفساید میاتوویچ و سرخیو راموس مردود نشدند.

1803305

کاسیاس پیکه را بی پاسخ نگذاشت و گفت: “اولین قهرمانی شما در اروپا در سال 1992 روی دروازه رونالد کومان بود که داور به اشتباه خطا را سوت زد. در سال 2009 شاهد بزرگترین رسوایی داوری تاریخ قهرمان لیگ در بازی چلسی و بارسلونا بودیم. همه به یاد دارند که چگونه داور نروژی چند پنالتی را برای چلسی از دست داد در نیمه نهایی 2011 پپه توپ را زد اما به دلیل باخت در خانه مقابل بارسا از زمین اخراج شد. بازیکنی از این تیم کارت قرمز گرفته است. چگونه چنین چیزی در فوتبال امروز ممکن است؟ امروز شگفت انگیز است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی

ماجرای رسوایی داوری بارسلونا که برای چند روز افشا شد، بهانه ای برای درگیری ایکر کاسیاس و جرارد پیکه در برنامه زنده کینگز لیگ شده است.

درگیری لفظی کاسیاس و پیکه بر سر بارساگیت


سرویس خبر شماره: 1871223
30 فوریه 1401 ساعت 15:30
585

0نقطه نظر