در انتظار نظرات جنجالی 16 سرمربی لیگ برتری


سرویس خبر شماره: 1936719
21 مه 1402 ساعت 11:19
3.6 هزار |

0نقطه نظر

امروز و تا ساعات آینده؛

ساعت 15- سعید الهاوی سرمربی تیم گل گهر احتمالا بعد از یحیی در نشست خبری حاضر می شود یا فایل صوتی را برای خبرنگاران ارسال می کند.

* با توجه به گرمای هوا، همایش صنعت ذوب نفت و آهن امشب در آبادان برگزار می شود و مهدی تارتار و عبدالله ویسی به سوالات پاسخ می دهند.

1:30 بعد از ظهر – سکوت الهام بخش، سرمربی تیم هوادار که تیمش در رده دهم جدول قرار دارد، نیم ساعت بعد از منصوریان به سالن کنفرانس مطبوعاتی سازمان لیگ می رود.

نشست خبری پیش از بازی که از ابتدای لیگ حرفه ای ایران به سرویس رسانه ای سازمان لیگ، باشگاه ها و البته شوراهای فوتبال اضافه شده است، محلی است که خبرنگاران سوالات هفتگی خود را در مورد این بازی به سر می برند. مربی و دیدگاه او را پوشش دهد.

14:30 – یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس وی در سالن نشست خبری ورزشگاه کاظمی پذیرای خبرنگاران خواهد بود. احتمالاً همین زمان باعث شد که بسیاری از خبرنگاران صحبت های یحیی را به سکوت و رفتن به ورزشگاه شهید کاظمی ترجیح دهند. سخنرانی های یحیی گل محمدی نیز عموما خواندنی و جذاب است. البته اگر اسمار را به کنفرانس نفرستد.

1855286

19:15 – نشست خبری سرمربی پیکان مجتبی حسینی قرار است در این ساعت برگزار شود اما حسینی بعید است به نشست خبری برسد.

ساعت 13 – علیرضا منصوریان سرمربی تیم فولاد. او امروز به خیابان های سئول و مقر لیگ خواهد رفت تا پیش از دیدار با هواداران رودرروی خبرنگاران در پایتخت بنشیند. نشست های خبری منصوریان معمولا داغ و پر سر و صدا است.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فوتبال ایران یک هفته قبل از فینال لیگ برتر میزبان خواهد بود که هر 8 بازی این هفته به صورت همزمان برگزار می شود و طبیعتا نشست خبری این دیدارها در یک روز برگزار می شود. .

* هیئت فوتبال انزلی و باشگاه ملوان عموما علاقه ای به نشست خبری ندارند. بنابراین باید منتظر فایل صوتی کنفرانس توسط مازیار زارع و فرزاد حسینخانی باشیم.

اما امروز برای اولین بار 16 سرمربی در یک روز مقابل خبرنگاران می نشینند یا مصاحبه های آماده شده خود را منتشر می کنند تا همه منتظر نظرات آنها باشند. برنامه کنفرانس های مطبوعاتی به شرح زیر است:

البته در فوتبال ایران معمولاً به دلیل مشکلات پروازی، سرمربیان تیم میهمان فرصت حضور به موقع در نشست خبری را ندارند و گاهی تیم های میزبان از d دیگر کادرفنی نیز برای دیدار با مطبوعات استفاده می کنند.

برای اولین بار در لیگ بیست و دوم، 16 سرمربی لیگ برتری در یک روز نشست خبری خواهند داشت.

در انتظار نظرات جنجالی 16 سرمربی لیگ برتری

13:15 – پاکو خمس سرمربی تیم تراکتورسازی. او تقریباً از ساعت 13:00 در اتاق کنفرانس مطبوعاتی باشگاه تراکتورسازی واقع در مجتمع بانیان دیزل سوالات خود را مطرح خواهد کرد. باید منتظر اظهارات تند سرمربی اسپانیا باشیم.

1831009

13:45 – هرناندز، سرمربی تیم نساجی اسپانیا این تیم به دلیل زمان پرواز قادر به حضور در نشست خبری نیست، اما فایل صوتی خود را برای مسئولان و خبرنگاران تبریز ارسال خواهد کرد.

19:30- نشست خبری مهم دیگر دیدار با خوزه مورایس خواهد بود. سرمربی سپاهان ماموبا طولانی ترین دیدار را دارد و صبورانه به سوالات خبرنگاران پاسخ می دهد.

1828816

* دیدار آلومینیوم اراک و نفت مسجد سلیمان احتمالا نشست خبری نخواهد داشت و هر دو سرمربی فایل های صوتی ارسال خواهند کرد.

*زمان نشست خبری استقلال – مس رفسنجان هنوز مشخص نشده است. زرندی مدیر رسانه استقلال معمولا ساعت برگزاری کنفرانس را بعد از ظهر اعلام می کند.



مجله اخبار فوتبال داخلی