در این لحظه قهرمانی پرسپولیس مهمتر از اسمار است


بهزاد داداش زاده، بازیکن سابق تیم پرسپولیس در گفت و گو با خبروشی، درباره تساوی هفته گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان گفت: متأسفانه مسابقه به گونه ای پیش رفت که برای پرسپولیس سخت شد و با توجه به حساسیت بالای تیم پرسپولیس. در این دیدار نتوانستیم به عنوان برنده زمین را ترک کنیم، هرچند برای برتری در استقلال بیش از هر چیز به این پیروزی نیاز داشتیم. متاسفانه بازی نزدیک تیم سپاهان در این نیمه باعث شد خط حمله قدرتمند پرسپولیس نتواند آنطور که باید به خواسته های آنها پاسخ دهد.

وی در خصوص وضعیت فعلی این تیم افزود: اینکه پرسپولیس در آخرین دیدارهای خود موفق به کسب پیروزی های خوبی شد و گلی هم به ثمر نرساند امید بزرگی برای قهرمانی مجدد است. این حرکت رو به جلو پرسپولیس در اردوی استقلال این تصور را ایجاد کرده که عملکرد آنها بسیار دشوارتر از گذشته است. به همین دلیل است که باید در دیدار با نساجی پیروز شویم تا اما چیزی نگذاریم و چه می شود.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره مازندرانی حریف این تیم در بیست و ششم لیگ برتر گفت: درست است که در بازی های گذشته همیشه این تیم را شکست داده ایم اما باید بدانیم که حضور این سرمربی آرام و روحیه بخش بالای این تیم است. می تواند شرایط را برای ما سخت کند. همه می دانیم که ساکت الهامی در ابتدای این فصل سرمربی استقلال بود و قطعا می خواهد در دیدار با پرسپولیس خودش را بیشتر نشان دهد و بنابراین قطعا از نظر روحی روی تیمش کار می کند.

داداش زاده تاکید کرد: در کنار مسائل فنی، قطعا تیم نساجی برای بازی با پرسپولیس بیشتر روی بحث روانی کار می کند تا مسائل تاکتیکی. مطمئنم این دیدار که در قائم شهر برگزار می شود برای پرسپولیس سخت خواهد بود. . الهامی و تیمش فرو می ریزند.

در حال حاضر قهرمانی پرسپولیس با سقوط تیم اسمار/الهامی به دلیل حادثه مهمتر است.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد: دیدارهای خانگی تیم نساجی به همان اندازه برای حریف سخت است که در صورت بر هم خوردن وضعیت روحی و روانی تیم میهمان بسیار آسان خواهد بود. ما چندین بار در قائم شهر مقابل این تیم بازی کرده ایم و می دانیم که این تیم در حضور تماشاگرانش خطرناکتر می شود اما اگر بتوانیم به موقع گلزنی کنیم، تیم نساجی حرفی برای گفتن نخواهد داشت.

داداش زاده در خصوص اینکه برخی صحبت از تغییر سرمربی پرسپولیس در فصل آینده می کنند و برخی دیگر می گویند اسمار ویرا بماند، گفت: فکر نمی کنم این روزها زمان مناسبی برای بیان این حرف ها باشد. همین الان بیش از هر چیز دیگری باید به این سرمربی که تا الان کار بدی نکرده امیدوار کنیم که بتواند تیم را به قهرمانی برساند تا شاید بتوانیم هدایت پرسپولیس را به او بدهیم. فصل بعد، اما در حال حاضر مهمترین چیز دفاع از عنوان فصل قبل است و قهرمانی در صدر رده بندی است.

داداش زاده گفت: ما با این تیمی که دیده ام و با این خط حمله خوبی که داریم فقط 5 هفته و 15 امتیاز پیش رو داریم مطمئنا هیچ کدام از حریفان باقی مانده تا آخر نمی توانند مانع قهرمانی پرسپولیس شوند. فصل از طرفی استقلال در بازی های باقیمانده قطعا امتیازی از دست می دهد، مطمئنم پرسپولیس در پایان این فصل قهرمان می شود.

بیشتر بخوانید: عجب سرمربی برزیلی پرسپولیس دیگر محبوبیتی ندارد!



سرویس داخلی اخبار فوتبال