در دوران خواستگاری من بحث فوتبالی شد/ جرات ندارم حلقه ازدواج را در بیاورم!



داریوش شجاعیان یکی از هواداران که فصل موفقی را پشت سر گذاشت، درباره هواداران استقلال و تاثیر مصدومیتش در روند او گفت: هر وقت آنها را بیرون می بینم با من خوب هستند. اگر در این چهار سال کسری داشتم و این مصدومیت ها اجازه نداد کمکشان کنم عذرخواهی می کنم.

او درباره پیشنهاداتش در خارج از کشور گفت: از قطر پیشنهاد داشتم اما مصدومیت مانع از لژیونر شدنم شد اما به نظرم می توانستم خارج از ایران هم بازی کنم.

شجاعیان درباره ازدواجش گفت: وقتی با دوستانم صحبت می کنیم می گویم ای کاش زودتر همسرم را می دیدم. من با حلقه ازدواجم تمرین می کنم و جرات در آوردن آن را ندارم! (با یک لبخند). من این کار را انجام می دهم زیرا متعهد هستم.

وی ادامه داد: فکر می کنم این ازدواج باعث شد تا خودم را پیدا کنم و حضور او باعث برکت زندگی من شد. همسرم فوتبالیست نیست و پدرش پرسپولیسی سختگیر است. در هنگام قرار ملاقات، بحثی در مورد فوتبال مطرح شد و شروع به فروپاشی کرد. مادرم هم خیلی مستقل است و کری می خواندند و یک وقت پدرم به من گفت صلوات بفرست! خانم من فوتبالیست نیست و الان دارم برایش آفساید توضیح می دهم. تنها چیزی که همسرم یاد گرفت این است که «برو به باکس» و شب بازی به من زنگ می‌زند و می‌گوید لطفاً برو تو باکس و من از روزی که گوش دادم گل می‌زنم.

داریوش شجاعیان درباره پشیمانی بزرگش از از دست دادن جام جهانی گفت: در دوران گسترش فولاد آقای کی روش به تیم ملی دعوت شدم اما وقتی به استقلال رفتم فقط به جام جهانی 2018 دعوت شدم که طول کشید. محل. اردوی قبل از جام جهانی، من در لیست بودم. ما کت و شلوارم را اندازه گرفتیم اما به من نمی خورد و هنوز آن را دریافت نکرده ام! در بازی با ذوب آهن مصدوم شدم و جام جهانی را از دست دادم و این اتفاق تلخ رخ داد.

بیشتر بخوانید: رونالدینیو در لیگ برتر فوتبال ایران!



سرویس داخلی اخبار فوتبال