کارشناس نقل و انتقالات در مورد علاقه چلسی به من سیتی آس صحبت می کند

فابریتزیو رومانو، مربی نقل و انتقالات، به گزارشات مربوط به علاقه چلسی به جک گریلیش، مهاجم منچسترسیتی پرداخته است. این بازیکن ایتالیایی با تعجب آور خواندن این لینک ها، این شایعات را رد کرد و مدعی شد که منچسترسیتی در مورد آینده گریلیش، حتی در داخل، بحث نمی کند.

غول های لیگ برتر چلسی در این فصل با مشکل مواجه شده اند، از تمام رقابت های جام حذفی حذف شده اند و نبردی سخت برای پایان دادن به هفت نفر برتر رده بندی دارند. آنها در حال حاضر در رده نهم لیگ برتر تلاش می کنند و پنج امتیاز با نیوکاسل یونایتد رده هفتم فاصله دارند.

مائوریسیو پوچتینو برای اجرای بازی تحت فشار شدیدی قرار گرفته است و گفته می‌شود اگر تیمش در هفته‌های آینده نشانه‌هایی از زندگی نشان ندهد، ممکن است اخراج شود. برخی گزارش‌ها همچنین از تغییر فهرست بزرگ با تاکید بر اضافه کردن بازیکنان باتجربه به تیم خبر داده‌اند.

گریلیش که در این فصل در منچسترسیتی سقوط کرده است، به عنوان یک هدف بالقوه برای چلسی ظاهر شده است. این بازیکن 28 ساله تجربه زیادی در لیگ برتر دارد و توانایی خود را در تمام رقابت های برتر ثابت کرده است. ملی پوش انگلیسی در فصل گذشته سیتی نقش موثری در قهرمانی سه گانه سیتی داشت و در 50 بازی در تمامی رقابت ها 5 گل و 11 پاس گل به ثمر رساند.

فابریزیو رومانو هیچ چیز مشخصی در پیوندهای چلسی و جک گریلیش نمی گوید

چلسی و منچسترسیتی نیز روابط تجاری بسیار خوبی دارند. آنها تابستان گذشته انتقال کول پالمر را از منچستر به لندن انجام دادند و مطمئناً جا برای تعویض های بیشتری در این راه وجود دارد.

رومانو، با این حال، فکر نمی کند دو باشگاه در حال مذاکره برای تجارت بیشتر در تابستان باشند، زیرا او با اطمینان ارتباط گریلیش با چلسی را رد کرد. رومانو در ستون گزارش روزانه خود برای CaughtOffside فاش کرد:

با ماندن در چلسی، من همچنین می‌دانم که پیوندهای کمی شگفت‌انگیز با جک گریلیش وجود داشته است. با این حال، من اطلاعاتی در این مورد ندارم – منچسترسیتی در مورد آینده گریلیش، حتی در داخل در این مقطع از فصل، بحثی ندارد. همش ساکته

منچسترسیتی ممکن است حداقل یک فصل دیگر گریلیش را حفظ کند، به خصوص اگر برناردو سیلوا در تابستان امسال به بارسلونا بپیوندد. گریلیش هنوز چند سال خوب از او باقی مانده است و می تواند در هر دو جناح عملکرد خوبی داشته باشد. بنابراین، تعجب آور خواهد بود که اگر سیتی او را بدون تلاش برای به دست آوردن بهترین نتیجه، رها کند.

https://sportslens.com/news/chelsea-transfer-news-fabrizio-romano-manchester-city-verdict/ منبع: