دست ژاوی برای ال کلاسیکو خالی بود


سرویس خبر شماره: 1973490
26 مهر 1402 ساعت 22:37 |
2.1 هزار |

3نقطه نظر

مصدومیت سرجی روبرتو، مدافع کناری بارسلونا بدتر از حد انتظار است و او سه بازی حساس بارسلونا را در هفته های آینده از دست خواهد داد.

دست ژاوی برای ال کلاسیکو خالی بود

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بارسلونا روز چهارشنبه تایید کرد که سرجی روبرتو در حین تمرین از ناحیه ساق پا آسیب دیده است. اگرچه تاریخ بازگشتی از سوی باشگاه مشخص نشده است، اما اعتقاد بر این بود که این موضوع بسیار جزئی بوده و او را تنها 7 تا 10 روز از میادین دور نگه می دارد.

این امر باعث می‌شد روبرتو از بازی یکشنبه مقابل اتلتیک بیلبائو محروم شود و شانس زیادی وجود داشت که او قبل از رویارویی با شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا و رئال مادرید در لالیگا بازگردد.

با این حال، اکنون اسپورت گزارش می دهد که روبرتو دو تا سه هفته آینده را به دلیل مصدومیت از دست خواهد داد، به این معنی که او بازی های ذکر شده در بالا را نیز از دست خواهد داد.

1941646

اگرچه روبرتو از بازیکن ثابت بارسلونا فاصله زیادی دارد، اما او گزینه خوبی برای سرمربی ژاوی هرناندز است زیرا امیدوار است به ژائو کانسلو قبل از جدال با رئال مادرید استراحت دهد.

مصدومیت روبرتو نیز دستان بارسلونا را در خط هافبک بسیار کوتاه کرده است. در شرایطی که حضور پدر در ال کلاسیکو هنوز قطعی نیست و غیبت فرانکی دی یونگ از قبل تایید شده است، تنها اوریو رومئو، ایلکای گوندوگان، فرمین لوپز و گاوی باقی می ماند که او نیز برای بازی مقابل شاختار محروم است.

مجله اخبار فوتبال خارجی