دشون واتسون روز پنجشنبه برای براون ها به تمرین بازگشت

با نتیجه 3-2 در این فصل، کلیولند براونز در تلاش است تا در AFC شمال رقابت کند. در دو بازی اخیر خود، این تیم بدون شروع QB Deshaun Watson بوده است. کلیولند در آن بازی ها 1-1 است و در هر یک از آنها دو QB شروع متفاوت داشته است.

واتسون با یک روتاتور کاف کبودی روی بازوی پرتابش بیرون آمده است. برای اولین بار از 22 سپتامبر، این بازیکن 28 ساله برای براون ها تمرین می کند. Dorian Thompson-Robinson تازه کار به جای او برای هفته 4 شروع کرد و PJ Walker در هفته 6 شروع کرد. کلیولند در هفته 5 خداحافظی کرد. هنوز هیچ چیز قطعی نیست، اما این احتمال وجود دارد که Watson یکشنبه در مقابل کلت ها در دسترس باشد.

دشان واتسون دو بازی متوالی اخیر کلیولند براونز را از دست داده است

واتسون هنگام صحبت با رسانه ها در روز چهارشنبه گفت که نمی تواند جدول زمانی مشخصی درباره زمان بازگشت خود ارائه دهد. او گفت وضعیت بازی او برای این یکشنبه هنوز “روی هوا” است. کلیولند در این آخر هفته راهی جاده خواهد شد تا به مصاف ایندیاناپولیس کلتس برود. اگر او نتواند بازی کند، براون ها احتمالاً برای شروع دوباره به پی جی واکر روی می آورند.

واکر 18-34 در هفته 6 در مقابل 49 ها برای 192 یاردی پاس، صفر تاچ داون و دو مهار بود. براون ها توانستند 160 یارد راشینگ را به عنوان تیم به دست آورند. در نهایت، این گل از دست رفته 41 یاردی توسط جیک مودی بود که به پیروزی براون کمک کرد. در صورت امکان، تیم دوست دارد واتسون را به جای پی جی واکر در هفته هفتم بازگرداند.

اینکه واتسون بتواند در روز پنجشنبه تمرین کند گامی در مسیر درست برای بازگشت او به بازی است. کلیولند اگر می‌خواهد در این فصل رقابتی بماند، باید به پیروزی‌هایش ادامه دهد. آنها تنها بخش در لیگ هستند که در آن هر تیم 0.500 یا بهتر است.



https://sportslens.com/news/browns-injury-report-deshaun-watson-practiced-for-the-first-time-on-thursday-in-nearly-a-month/ منبع: