دقیق: شمس آذر می توانست آسیایی شود


سرویس خبر شماره: 2018261
12 مه 1403 ساعت 00:00
491 امتیاز خبر

2نقطه نظر

سعید دقیقی می گوید اگر در نیم فصل بازیکنان خود را نمی فروختند برای کسب سهمیه به کار خود ادامه می دادند.

دقیق: شمس آذر می توانست آسیایی شود

به گزارش “ورش سه”، سعید دخی سرمربی شمس آذر در نشست خبری پس از بازی شمس آذر و پیکان در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می کنیم که در روزی که هواداران در ورزشگاه حضور نداشتند توانستیم جای خالی آنها را پر کنیم و پیروز میدان را ترک کنیم.

پیچ استقلالاو ادامه داد: تیم پیکان نیز در نیم فصل دوم با حضور آقای عنایتی عملکرد بهتری داشت اما امروز مستحق برد بودیم و می توانستیم با گل های بیشتری برنده مسابقه باشیم و اگر تماشاگران در ورزشگاه حضور داشتند می توانستیم. برنده شد. مطمئنا عملکرد بهتری داشت

پیچ استقلالشمس آذر سرمربی تیم گفت: دوست دارم فوتبال ایران شمس آذر را خاص بداند و به این تیم نگاه کند. در فوتبال هرگز سعی نکردیم زمان را تلف کنیم و جریان بازی را کم کنیم، حتی با تمام کمبودهایی که داشتیم، معتقدم بچه هایمان. کار عالی انجام می دهند و باید به بازیکنان تبریک گفت و تشکر کرد زیرا واقعا کار سختی است.

پیچ استقلالوی در ادامه افزود: ما به اهدافی که در این فصل داشتیم رسیدیم، هرچند اگر بازیکن نفروختیم، دیدگاه ذهنی من کسب سهمیه آسیایی بود، خیلی از بازی ها از نظر توانایی های حریف مانند جنگ نابرابر بود و نکردیم. انجام دهید. داشته ایم اما با همه اینها تلاش کرده ایم و همینطور خواهد بود. ما این روند را برای نمایش بازی زیبای خود در پیش خواهیم گرفت.

پیچ استقلالشمس آذر سرمربی تیم ادامه داد: شعار ما تلاش، تلاش و تلاش است و همیشه در همه عرصه ها ادامه خواهیم داد. ما همه با هم کار کردیم، توانایی هایمان را تقویت کردیم و خدا کمک کرد به نقطه ای که الان هستیم برسیم.

پیچ استقلالزاغی در خصوص حمایت مالی شمس آذر گفت: این تیم در ابعاد مختلف جایگاهی برای استان قزوین ایجاد کرده است و بدون شک در صورت نرسیدن حمایت مالی شمس آذر دیگر امکان تیمداری وجود نخواهد داشت اما با کمک شورای شهرداری و از شهرداری شرایط این تیم قابل بهبود است، این درخواست من به عنوان یک شهروند قزوینی است.

مجله اخبار فوتبال داخلی