نیمه دوم طوفانی بایرن: بازگشت 4 دقیقه دیگر! (تصویر)


سرویس خبر شماره: 2018263
12 مه 1403 در 00:01
455

0نقطه نظر

بایرن مونیخ نیمه دوم دیدار مقابل رئال مادرید را خوب آغاز کرد و توانست با نتیجه 2-1 به برتری برسد.

نیمه دوم طوفانی بایرن: بازگشت 4 دقیقه دیگر!  (تصویر)

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، جدال تیم های بزرگ لیگ قهرمانان در مرحله نیمه نهایی به جذاب ترین شکل ممکن دنبال می شود. با وجود اینکه بایرن مونیخ در نیمه اول بازی را بهتر آغاز کرد، اما این رئال مادرید بود که با پاس عالی تونی کروس و ضربه وینیسیوس جونیور گل اول را به ثمر رساند.

در ادامه نیمه اول هر دو تیم موقعیت هایی داشتند اما هیچ کدام موفق به گلزنی نشدند و این نیمه با برتری میهمان به پایان رسید.

2016807

نیمه دوم متفاوت شروع شد. توماس توخل با تغییر در ترکیب تیمش را تهاجمی تر کرد. لئون گورتزکا بازی را ترک کرد و رافائل گوئررو وارد زمین شد.

در همان دقایق ابتدایی لروی سانه به سمت راست زمین حرکت کرد و از بازیکنان رئال گذشت، پس از ورود به محوطه جریمه به سمت راست ضربه زد، ضربه وینگر آلمانی آنقدر قوی بود که آندری لونین نتوانست توپ را مهار کند و رئالی ها گل به تساوی رسید.

2016806

در حالی که رئال هنوز از گل اول خود می پیچد، در دقیقه 57 و تنها 4 دقیقه پس از گل، جمال موسیالا به سمت چپ محوطه جریمه حرکت کرد و تنها تکل لوکاس واسکز توانست او را نجات دهد. داور به نقطه پنالتی اشاره کرد و ورزشگاه منفجر شد. بایرن آماده بازگشت بود، هاریکن پشت توپ قرار گرفت و به راحتی لونین را شکست داد تا برای دومین بار دروازه خود را باز کند.

مجله اخبار فوتبال خارجی