دلیل پس گرفتن اعلامیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!


سرویس خبر شماره: 2017829
9 مه 1403 در 11:12 ب.ظ.
13.4K |

23نقطه نظر

باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی اطلاعیه ای را که منتشر کرده بود حذف کرد.

دلیل پس گرفتن اعلامیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار می شود و در این بین محل برگزاری دیدار استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه پاس قوامین در سال جاری اعلام شد. تهران. سوالی که با اعتراض آبی ها همراه شد.

در متن اطلاعیه منتشر شده از سوی رسانه رسمی استقلال نوشته اند که با ارسال نامه ای به بهاروند خواستار تغییر محل برگزاری این دیدار شده اند چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر و حضور هواداران این تیم را دارد. . در هفته اخیر حق مسلم هواداران استقلال است.

آبی ها قصد تغییر محل برگزاری این دیدار را داشتند و اعلام کردند که دیدار فینال استقلال با حضور تماشاگران برگزار می شود و عدالت در هفته پایانی رعایت می شود. این اطلاعیه پس از یک ساعت از رسانه رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا دلیل این مشکل تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار، مدیر سابق رسانه ای آبی ها در صفحه شخصی خود نوشت که به لیدرهای استقلال به دلیل انتشار نامه اعتراضی خطاب به سازمان لیگ مبنی بر تغییر مکان بازی هفته گذشته، دو میلیارد جریمه خواهند شد. بحث می کردند که وقتی نوشتی نباید اطلاع رسانی می کردی.

در نتیجه باشگاه استقلال تصمیم گرفت برای فرار از جریمه دو میلیاردی این اطلاعیه را از رسانه رسمی خود حذف کند.

مجله اخبار فوتبال داخلی