پنجمین بازی تراکتورسازی و استقلال در اردیبهشت


سرویس خبر شماره: 2017782
9 مه 1403 ساعت 11:00 ب.ظ.
19.3K |

123نقطه نظر

از هت تریک نریمان جهان تا هفت گل آبی ها

دو برد استقلال و دو برد تراکتور کدام تیم اردیبهشت به مقام سوم می رسد؟

پنجمین بازی تراکتورسازی و استقلال در اردیبهشت

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، یکی از حساس ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر بین دو تیم تراکتورسازی و استقلال برگزار می شود که تکلیف قهرمانی این هفته می تواند تا حدودی مشخص شود.

این دیدار پنجمین دیدار تاریخ دو تیم در اردیبهشت ماه است و جالب اینکه تمامی 4 دیدار قبلی دو تیم در ماه دوم سال جذاب و پر گل بوده است.

اولین بازی اردیبهشت ماه سال 1378 بین دو تیم برگزار شد که در پایان این دیدار استقلالی ها موفق شدند با نتیجه 3 بر 2 مقابل میهمان خود در آزادی به پیروزی برسند.

2016021

دومین دیدار دو تیم در اردیبهشت ماه، 16 سال بعد در سال 1394 و بار دیگر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار این تراکتور بود که با نتیجه عجیب 4 بر 1 مقابل آبی ها پیروز شد.

درست یک سال بعد از این دیدار بود که دو تیم در فروردین ماه دوباره به مصاف هم رفتند و این بار این تراکتوری ها بودند که با نتیجه سه بر دو تهران را ترک کردند.

و در نهایت اردیبهشت ماه سال گذشته بود که آخرین دیدار دو تیم برگزار شد و در نهایت آبی ها با نتیجه غیرقابل پیش بینی 7-1 تراکتورسازی را شکست دادند تا روند دیدارهای پرگل دو تیم ادامه یابد. در ماه مه متوقف نمی شود

مجله اخبار فوتبال داخلی