دنیل در این بازی پاس گل می دهد!


سرویس خبر شماره: 2020263
21 مه 1403 ساعت 06:00
369 امتیاز خبر

0نقطه نظر

مدافع راست پرسپولیس در نیم فصل اول و دوم تعداد پاس گل ها را حفظ کرد اما انتظار تیمش از این بازیکن در 4 دیدار باقی مانده بیشتر است.

دنیل در این بازی پاس گل می دهد!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیال اسماعیلی فر، مدافع راست اصلی و مرجع پرسپولیس در فصل جاری لیگ برتر 6 پاس گل به ثبت رساند و تا پایان هفته بیست و ششم بهترین گلزن تیمش بود.

اسماعیلی فر در نیم فصل اول گل های گل گهر، شمس آذر و مس رفسنجان را به ثمر رساند. او در نیم فصل دوم در بازی مقابل تراکتور و دو بار مقابل فولاد در نقش گلزن تیمش شرکت کرد اما با توجه به دقایقی که در زمین سپری می شود انتظار بیشتری از او می رود.

البته سایت های آمار داخلی و خارجی در مورد تعداد پاس گل های او تفاوت دارند و مثلا سایت ترانسفر مارکت پاس او را مقابل تراکتور حساب نکرد که توپ از جلوی پای عیسی آل کثیر افتاد. پس از ضربه زدن به دو مدافع موفق به گلزنی شد. در این صورت دانیال و مهدی ترابی تا اینجای فصل 5 گل برای تیمش به ثمر رسانده اند.

اما آنچه در مورد اسماعیلی فر مهم است این است که آخرین پاس گل های او مربوط به بازی هفته نوزدهم در پیروزی 4-2 مقابل فولاد در ورزشگاه آزادی است که در 27 اسفند سال گذشته برگزار شد و اکنون بیش از دو سال از آن می گذرد. . ماه ها از زمانی که این بازیکن موفق به گلزنی شد، در شرایطی که تنها در بازی با سپاهان محروم شد و در سایر دیدارها فیکس شد و تعویض نشد.

1999646

اسماعیلی فر در 7 هفته گذشته در 6 بازی 90 دقیقه کامل برای تیمش به میدان رفت اما نتوانست گلی به ثمر برساند و در آبادان مقابل صنعت نفت گلزنی کرد.

مدافع قرمزهای مازندرانی در نیم فصل در دربی با تکل بی رحمانه حمیدی فر مصدوم در دقیقه 65 تعویض شد و جدا از دیدار با سپاهان، تنها دیدار مقابل استقلال خوزستان را از دست داد.

او در اولین بازی مقابل نساجی در تهران با تصمیم یحیی گل محمدی دو نیمه را ترک کرد و یک بار در دقیقه 85 جای خود را به رفسنجان داد.

با این حال با توجه به اینکه به نظر می رسد او در 4 بازی باقیمانده قرمزها بازیکن اصلی تیمش در سمت راست خط دفاعی باشد، انتظار می رود همکاری بهتری با وینگرها داشته باشد و آمار خود را از نظر گلزنی بهبود بخشد.

مجله اخبار فوتبال داخلی