دنی آلوز در زندان با کوتینیو دوست شد!

دنی آلوز ستاره سابق بارسلونا در اولین بازی فوتبال که پنجشنبه گذشته در زندان برگزار شد شرکت کرد.

دنی آلوز در زندان با کوتینیو دوست شد!

با این حال تمامی کارکنان، مسئولان و بازپرسان به همراه تمامی زندانیان به تماشای این دیدار نشستند تا تکنیک این مدافع برزیلی را مشاهده کنند.
او در زندان بسیار آرام است و در بازجویی ها کم حرف می زند و هیچ احساسی نشان نمی دهد. او به خوبی از وضعیتی که در آن قرار گرفته است آگاه است و می داند که اگر دفاعیات تهیه شده توسط وکلایش مورد تایید دادگاه قرار نگیرد چه چیزی در انتظارش است. آلوز به بازرسان گفت: “هر چیزی را که بیاید قبول می کنم. وقتی هنوز 15 ساله نشده بودم از خانه خارج شدم. در طول زندگی ام بر مشکلات بسیار دشوار و موقعیت های پیچیده غلبه کرده ام. این روزها خواهند گذشت. هیچ چیز مرا نمی ترساند.”
این روزنامه همچنین گزارش داد که آلوز در حال حاضر با یک برزیلی به نام کوتینیو در سلول است. این دو نفر از قبل همدیگر را می شناختند، زیرا کوتینیو به عنوان محافظ شخصی رونالدینیو کار می کرد و برای مدتی سرپرست چندین بار در بارسلونا بود.
هر دو در سلول متهم به تجاوز جنسی هستند، جایی که افراد زیادی در آن حضور ندارند، اما سلول کنار آنها متعلق به متهم تجاوز جنسی است و پنجره ای این دو سلول را از یکدیگر جدا می کند.
آلوز در صورت آزادی از زندان حق خروج از بارسلونا را ندارد، البته لازم نیست چرا که باشگاه پوماس پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل رفتار و اتهاماتی که به این بازیکن وارد شده، قرارداد او را به صورت یک طرفه فسخ کرده است.
مادر او، لوسیا، هفته گذشته به همراه برادرش به بارسلونا سفر کرد، اما آنها هنوز نتوانسته‌اند با او ملاقات کنند، فقط با وکیلش ملاقات کردند که روز پنجشنبه با او ملاقات کرد تا دفاعیاتش را ارائه کند.

1796256


سرویس خبر شماره: 1867452
09 فوریه 1401 ساعت 14:16 |
6.2 هزار |

0نقطه نظر

زندگی جدید ستاره برزیلی در زندان

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آلوز به دلیل تجاوز جنسی به زن حاضر در کافه ای که در شب سال نو میلادی در بارسلون حضور داشت، دستگیر شد.
او یک هفته پیش به دستور دادگاه بازداشت و به زندان برایانتس در بارسلونا منتقل شد و حالا وکیلش کریستوبال مارتی منتظر فرا رسیدن 31 ژانویه است تا درخواست آزادی مشروط بازیکن برزیلی را از این زندان ارائه کند. برای این.
اما روزنامه اسپانیایی لاونگواردیا با انتشار مطلبی در مورد شرایط بازداشت این مدافع سابق بارسا، با شهادت چندین منبع رسمی و غیر رسمی در داخل و خارج از زندان تایید کرد که وی به طرز عجیبی با شرایط زندان سازگار است و به نظر نمی رسد که مشکل خاصی دارند
او دوشنبه گذشته به زندان بریانز دو منتقل شد و به مدت سه روز در قرنطینه قرار گرفت تا فرصتی برای تأمل در مورد اتفاقاتی که او را در این وضعیت قرار داده است، داشته باشد. وی در این خصوص به بازپرسان پرونده گفت: این فوتبالیست کاملا از من جداست و این دنی آدم دیگری است.
بر اساس گزارش این نشریه، آلوز پنجشنبه گذشته برای اولین بار در دیدار با سایر زندانیان در زمین فوتبال این زندان شرکت کرد. گفته می شود حضور او انتظارات سایر زندانیان را از سطح کیفی این بازی بالا برده و همه منتظر دیدن بازی او بودند. در واقع تنها افرادی که در این زندان بین او و سایرین استثنا قائل می شوند خود زندانیان هستند که از حضور او در کنارشان به وجد آمده اند اما مسئولان زندان هیچ خدمت خاصی به او نمی دهند.

1794760

گفته می شود خواسته خود آلوز بوده که در این شرایط به دیدار پدر و مادر و به خصوص مادرش نرود زیرا از دیدن او در زندان به شدت شرمنده است. شاهدان عینی می گویند مادرش روز چهارشنبه پس از خروج از دفتر وکیل پسرش بسیار ناراحت بود و نتوانست جلوی اشک هایش را بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی