ده روسی: باید از روح لورکوزن بترسیم!


سرویس خبر شماره: 2018249
11 مه 1403 در 11:01 ب.ظ.
292 |

0نقطه نظر

دنیله دروسی، سرمربی رم معتقد است تیمش باید از وضعیت روحی بازیکنان بایرلورکوزن در نیمه نهایی لیگ اروپا بترسد.

ده روسی: باید از روح لورکوزن بترسیم!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دانیله دروسی سرمربی رم باید تیمش را برای دیدار سخت مقابل بایرلورکوزن آماده کند. تیم ایتالیایی قرار است در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف قهرمان بوندس لیگا برود.

ده روسی در گفت و گو با رم تی وی درباره این دیدار گفت: “ما هیجان زده هستیم، خوشحالیم که یک شب فراموش نشدنی دیگر را در مقابل هواداران خود تجربه می کنیم. می دانیم که چالش بسیار سختی خواهد بود، اما صعود چندان دور نیست.”

روحیه تیمی؟

بعد از تساوی مقابل ناپولی گفتم که همیشه باید سرزنده باشی، همیشه باید قوی باشی، اما لحظه‌ای است که از نظر فیزیولوژیکی بازیکنان می‌توانند کمتر درخشنده باشند، بنابراین اینکه آنها با بازیکنان پرفشار آشنا شده‌اند، تاثیرگذار است. آنها هدف بزرگی را دنبال می کنند و انرژی زیادی صرف کرده اند.

وضعیت تیم در لیگ و اروپا؟

تیم های نزدیک و بالاتر از ما در رده بندی ایتالیا عملکرد بسیار خوبی دارند، بنابراین رتبه بندی به لطف آنها بسیار هیجان انگیز است. لیگ اروپا یک موضوع جداست، شما یک بازی خانگی و یک بازی خارج از خانه دارید، قوی ترین تیم در این دو مسابقه پیروز می شود، نه اینکه در کل لیگ قوی باشند و بخواهند برنده شوند.

2016790

وضعیت بازیکنان؟

روملو لوکاکو و کریس اسمالینگ تمرین کردند و ظاهر خوبی داشتند. اگر وضعیت خوبی داشته باشند، برای بازی ثبت نام خواهند شد.

بایر لورکوزن؟

چیزی که باید ترسید وضعیت روحی آنهاست، زیرا آنها تیمی هستند که هرگز شکست نمی‌خورند و به جای مغرور، با ایمان ادامه می‌دهند و می‌خواهند بدون شکست بمانند. تیمی که در وقت اضافه 20 گل می زند، تیمی است که کیفیت، احساسات، دانش تاکتیکی و بازیکنان با کیفیت بالایی دارد.

شایستگی های ژابی آلونسو؟

آنها تیم پایینی هستند و در دو سال فوتبال خوب قهرمان آلمان شدند، کاری که تا به حال انجام نداده اند و اکنون در نیمه نهایی لیگ اروپا هستند. که کار بسیار دشواری است.

مجله اخبار فوتبال خارجی