ده روسی: تمرین سوم قهرمانانه داشتیم


سرویس خبر شماره: 2020281
21 مه 1403 ساعت 01:24
5.8K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

اگرچه رم نتوانست به فینال لیگ اروپا برسد، اما دانیله دروسی می گوید تیمش عملکرد قهرمانانه ای از خود به نمایش گذاشت.

ده روسی: نمایش قهرمانانه ای داشتیم

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، رم پس از شکست 2-0 در بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا، در بازی برگشت معجزه می کرد اما دو گل لئاندرو پاردس از روی نقطه پنالتی با گل جانلوکا مانچینی. گل به خودی و گل یوسیپ استانیسیچ در دقایق پایانی پاسخ داده شد و لورکوزن در مجموع 4-2 پیروز شد. با این وجود ده روسی عملکرد تیمش را قهرمانانه و حذف تیمش را بدشانسی می داند.

نتیجه نهایی؟
عملکرد قهرمانانه ای بود، اما لورکوزن واقعا تیم قدرتمندی است. فکر می کنم در هر دو بازی خوب کار کردیم، اگرچه شوت های کافی به سمت دروازه نداشتیم و گاهی اوقات این می تواند تفاوت را ایجاد کند، اما در کل بچه ها فوق العاده بودند.

2020167

عملکرد تیم بعد از بازی 2-0 است؟
دو روز پیش مقابل یوونتوس تا آخرین ثانیه همه چیز دادیم، امشب باید دوباره با تمام توان بازی می کردیم. وقتی می توانید از 2-0 برگردید و به یک معجزه نزدیک شوید، در حالی که هیچ کس هرگز آنها را شکست نداده است، از یک گل به خودی بدشانسی بسیار ناراحت هستید. گلی که خوردیم واقعا دردناک و از بدشانسی بود.

دیدار یکشنبه با آتالانتا و شرایط تیم شما؟
ما اسپیناتزولا را به دلیل مصدومیت از دست دادیم و بسیاری از بازیکنان خسته هستند. دو تیم در شرایط متفاوتی قرار دارند. می دانستیم امشب چقدر سخت خواهد بود و تا آخرین لحظه جنگیدیم اما اینطور نشد. برای بازی یکشنبه نمی توانم بیشتر از این از بازیکنان بخواهم زیرا ما واقعا از تمام توان خود استفاده کردیم و باید ببینیم چه می شود.

آیا از ماجراجویی در لیگ اروپا و مقابل ژابی آلونسو چیزی یاد گرفتی؟
من در هر مسابقه چیزی یاد می گیرم، این یک تجربه جدید برای من است، من فقط یک سال پیش کارم را در سری B شروع کردم. فکر می کنم فقط چهار یا پنج مربی رم در نیمه نهایی اروپا بازی کرده اند، بنابراین به این افتخار می کنم. کار من محدود به 90 دقیقه نیست، بلکه تجزیه و تحلیل اینکه چرا به فینال نرسیدیم و به نظرم به این دلیل است که مقابل تیم قدرتمندتری بازی کردیم.

مجله اخبار فوتبال خارجی