شش گل در کیف ویلا: کعبی ستاره بود!


سرویس خبر شماره: 2020276
21 مه 1403 ساعت 01:14
3.1 هزار |

4نقطه نظر

المپیاکوس در فینال حریف فیورنتینا بود

المپیاکوس اکنون به لطف حضور پرشور هوادارانش در فینال کنفرانس اروپا خواهد بود.

شش گل در کیف ویلا: کعبی ستاره بود!

به گزارش “ورش سه”، در یکی از سه فینال فوتبال اروپا، از همان ابتدا شانس بسیار ویژه ای برای استون ویلا داشتیم و امری استودنس که تیم بسیار ویژه ای در لیگ برتر انگلیس بود، خود را گرفتار دید. به طرز عجیبی در لیگ اروپا.
آنها وارد مسابقه شدند و در ویلا پارک در استادیوم اختصاصی خود به المپیاکوس با نتیجه 4-2 شکست خوردند. برخلاف آنچه در مورد آنها شناخته شده است، این فصل هرگز وضعیت خوبی ندارد و در مسابقات ملی یونان آنها را ترک می کنند. پشت سر سه تیم AAK، Pauk و Panathinaikos.

شاگردان امری امیدوار بودند با حضور پرشور هواداران این تیم به ورزشگاه مهیب المپیاکوس برگردند اما این آرزوی دور بود که در نهایت محقق نشد و تیم یونان به لطف ایوب آل مراکشی با نتیجه 6 بر 2 پیروز شد. – دوبل کعبی.
این نتیجه را بدون شک هواداران المپیاکوس که یکی از متعصب ترین گروه های هواداری جهان هستند، به دست آوردند و فیورنتینا به دلیل فینال کنفرانس اروپا که در سال 1990 برگزار می شود، 90 دقیقه بسیار سخت و هیجان انگیز را پشت سر خواهد گذاشت. آتن.

این تیم از نظر کادرفنی هرگز نتوانسته با تیم های انگلیسی یا ایتالیایی رقابت کند و با بازیکنانی مانند داویده کارمو، وینسنت ایبورا، کوئینی، دانیل پودنس، چیکینو و استفان یووتیچ که بسیاری از آنها بازیکنان تیم های اسپانیایی یا انگلیسی هستند. آنها اکنون در فینال کنفرانس اروپا هستند.

البته ناگفته نماند که آنها مربی خاصی مانند خوزه لوئیس مندیلیبار دارند که به عنوان یک شخصیت پرافتخار همیشه در مسابقات اروپایی به سویا کمک کرده و حالا توانسته همتای اسپانیایی خود را در مبارزه با آقای لیگ اروپا شکست دهد. اما این نتایج و پیروزی مقابل استون ویلا، فنرباغچه و فرانس واروش اتفاقی است که بدون هواداران این تیم هرگز ممکن نبود و میزبانی این فینال در آتن می تواند شرایط را برای این تیم بسیار بهتر کند.

2020160

مجله اخبار فوتبال خارجی