دو اسلحه، دو جواهر؛ چهره های اصلی دربی میلان

دربی میلان همیشه پرشور و پرتنش بوده و هیچ وقت فوتبالدوستان را ناراضی نگذاشته است. دیلمادونینا فردا کمی متفاوت از دربی های قبلی خواهد بود. میلان و اینتر در حالی به مصاف هم می روند که تنها دو روز از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی می گذرد و میلان به تازگی شاهد تغییر مالکیت باشگاه بوده و مالکیت آن به شرکت Redbird واگذار شده است.

لیائو و لائوتارو در 9 دربی دلا مدونینا بازی کرده اند. اما آمار آنها در آن بازی ها بسیار متفاوت است. لیائو در دربی های میلان موفق به گلزنی نشد و تنها یک پاس گل داد. میلان در دربی هایی که به میدان رفته دو برد، دو تساوی و پنج شکست داشته است. آمار لائوتارو بسیار بهتر از ستاره پرتغالی است. اینتر در دربی ها با حضور او پنج برد، دو تساوی و دو شکست کسب کرده و مهاجم آرژانتینی نیز 5 گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده است. سن سیرو منتظر این دو گوهر است تا فردا تکلیف 177 دربی میلان را مشخص کند.



مجله اخبار فوتبال خارجی

کوریره دلاسرا می گوید لیائو قاتل است که دریبل می زند و با لبخند دروازه حریف را باز می کند، اما در آن سوی زمین مهاجم آرژانتینی با نگاهی عبوس دریبل می زند و گل می زند که به نظر می رسد اصلاً شوخی نمی کند. .

کوریره دلو اسپورت در آستانه دربی میلان از رافائل لیائو و لائوتارو مارتینز به عنوان سلاح های اصلی میلان و اینتر یاد کرد.

دو اسلحه، دو جواهر؛  چهره های اصلی دربی میلان


سرویس خبر شماره: 1841715
11 سپتامبر 1401 @ 15:25
2.6 هزار |

1نقطه نظر

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا برای میزبانی دربی فردا از تیتر «نبرد دو اسلحه بزرگ میلان یعنی لیائو و لائوتارو» استفاده کرد و مدعی شد که این دو ستاره اصلی تیمشان هستند و نتیجه بازی به عملکرد آنها بستگی دارد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، دربی دلا مادونینا ایتالیا فردا شاهد صد و هفتاد و هفتمین دیدار تاریخ خود خواهد بود و میلان برای هشتاد و هشتمین بار در ورزشگاه سن سیرو میزبان این دربی خواهد بود.