یک پرسپولیس با انگیزه، خرید نفت لحظه آخری

این بازیکن درباره اینکه امسال در نفت مسجد سلیمان یک بازیکن باتجربه و یک بازیکن جوان در هر خط حضور دارد و اینکه آیا در آینده به مسابقات می رسد یا خیر، توضیح داد: به نظر من بازی کردن به تلاش بازیکن و مربی بستگی دارد. اگر بداند این بازیکن برای سیستمش خوب است، قطعا بازی خواهد کرد. من هم در جوانی تمام تلاشم را می کنم که بازی های زیادی انجام دهم. نفت مسجد سلیمان را به من بدهید می تواند سکوی پرتاب من باشد.

برزگر در پایان درباره وضعیت تیم ملی امید افزود: مسابقات کشورهای اسلامی را به دلیل اینکه باشگاه ها در تمرینات پیش فصل بودند و حد نصاب لازم را برای حضور در این مسابقات به بازیکنان ندادند لغو کردیم. هنوز مشخص نیست که اردوی بعدی چه زمانی برگزار می شود. امیدوارم با حضور آقای تاج از تیم ملی حمایت ویژه شود. تیم امید بسیار افتضاح است. امیدوارم فدراسیون و کمیته المپیک نگاه ویژه ای داشته باشند و بعد از سال ها به المپیک برویم و این طلسم را بشکنیم.



مجله اخبار فوتبال داخلی

وی ادامه داد: با تیم تمرین کردم و مربی از شرایطم راضی بود. اما یک ماه پیش بود که آقای بهتاج (مدیرعامل تراکتور) به من گفت جوان هستی و از من خواست تا با تراکتور قرارداد 5 ساله ببندم. وقتی چنین حرفی زدند شوکه شدم. با سرمربی تیم صحبت کردم و او به من گفت که از باشگاه خواسته تا با من قرارداد ببندد و هیچ دخالتی در سال قرارداد نداشته است. در نهایت نتوانستم با تراکتور ادامه دهم.

وی ادامه داد: بعد از این قضیه آقای مهاجری به من لطف کردند. او مربی بسیار خوبی است. از من خواست و بالاخره در خدمت تیم مسجد سلیمان هستم. درست است که در اولین بازی مدت کوتاهی بازی کردم و دیر به تیم ملحق شدم، اما سعی می کنم برای تیمم مثمر ثمر باشم و اعتماد آقا رضا را برگردانم زیرا ایشان خیلی به من لطف داشتند و به من کمک کردند. آخرین لحظه

مهاجم سابق پرسپولیس امیدوار است نفت مسجد سلیمان سکوی پرتاب او برای تیم های بزرگتر باشد.

یک پرسپولیس با انگیزه، خرید نفت لحظه آخری


سرویس خبر شماره: 1841716
11 سپتامبر 1401 ساعت 15:22 |
1.3K |

1نقطه نظر

برزگر: تراکتورسازی گفتند قراردادت را 5 ساله کن

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، آریا برزگر بازیکن سابق پرسپولیس که پیش از این به تراکتورسازی رفته بود، بالاخره پیراهن نفت مسجد سلیمان را بر تن کرد. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: من در لیست خرید آقای بردیف بودم و در آن زمان در تیم بلاروس حضور داشتم اما بند فسخ در قراردادم وجود داشت. با تراکتور و آقای خطیر به توافق رسیدیم و قرارداد سه ساله بستیم. همه توافقات انجام شد و من قبل از فصل در اردوی ترکیه با تراکتور بودم.