دو امتیاز کم نشد، دو امتیاز ربوده شد

من و جیمز امروز صبح داریم Arsecast Extra را برای شما ضبط می کنیم. مراقب تماس برای سوالات در توییتر باشید @gunnerblog و @arseblog در توییتر با هشتگ #arsecastextra – یا اگر فعال هستید عضو آرسبلاگ در Patreon، سوال خود را در #arsecast-سوالات اضافی کانال در سرور Discord ما.

شاید ما هرگز خودمان در این باشگاه این کار را به این آسانی انجام ندهیم، اما خداییش آنها مطمئن هستند که به هر حال آسان نیست. آرسنال خیلی سخت کار کرد تا در روز شنبه جلو بیفتد و شاید برنتفورد قبل از پایان گل متفاوتی به ثمر برساند، اما امیدوارم سرمربی و بازیکنان احساس کنند که این دو امتیاز به این اندازه کم نشده است. امیدوارم هر خشم و ناامیدی که ایجاد می کند به چهارشنبه – و بقیه فصل – هدایت شود و در اجراهای ما مشهود باشد.

تمرکز روی لی میسون است، و درست است، زیرا این اولین باری نیست که او به شدت اشتباه می کند، اما او در غرفه VAR تنها نبود. یک دستیار هم آنجاست آیا او “فراموش” کرد که خطوط را نیز بکشد؟ این برای من مشکوک به نظر می رسد، با توجه به اینکه آن بخش از کار چقدر اساسی بود، بنابراین اگر میسون به او یادآوری می شد، او را رد کرد؟ آن وقت بیشتر از خطای انسانی می شود. شما نمی توانید فراموش کنید که فردی که در کنار شما نشسته است بگوید “آه، در مورد خطوط چطور؟” پس اصلاً خطا نیست، عمدی است.

امتیاز روی تخته وایت برد قبل از بازی چهارشنبه: FA 3-2 PGMOL شارژ می کند.

با این اوصاف، من قبلاً در مورد میکل آرتتا نوشته‌ام که ذهنیت محاصره‌ای را در آرسنال پرورش می‌دهد و شاید، اگر هر نوع پوشش نقره‌ای وجود داشته باشد، ممکن است در این زمینه مفید باشد. این یک بی عدالتی واقعی است – بسیار دور از احساس ناراحتی از اینکه سال ها تقلب گسترده و سازمانی ادعا شده منجر به اتهاماتی از سوی سازمانی شده است که شما در تمام این مدت تقلب کرده اید. آرتتا باید در رختکن خود در مورد وضعیت بی سابقه آرسنال در سال 1991 صحبت کند. دو نقطه لنگر انداخت اما همچنان قهرمان لیگ شد. این مزخرفات اخیر را به اتهامات FA که در این فصل از آنها ضربه خورده ایم، و مدل قبلی VAR اضافه کنید.

درک می‌کنم که کمی به حوزه توطئه می‌رود، اما کمی شبیه خلبانی است که فراموش می‌کند ارابه فرود را زمین بگذارد. تصور می کنید کمک خلبان ممکن است چیزی بگوید. در حال حاضر برای من سخت است که باور کنم فردی که برای انجام یک کار بسیار خاص آموزش دیده است، می تواند به سادگی فراموش کند که اساسی ترین بخش آن را انجام دهد، و به نظرم تقریبا غیرممکن است باور کنم که دو نفر در یک زمان مغز یکسانی داشته باشند. .

آفساید + VAR به خطوط نیاز دارد. حتی بدون آنها، فیلم به وضوح یک آفساید را نشان می دهد – اما، اگر لی میسون در مورد آن شک داشت، چگونه مطمئن می شد؟ خطوط! بنابراین، چیزی برای من انباشته نمی شود. آنها می‌توانند به «خطای انسانی» استناد کنند، و من فکر می‌کنم همه ما می‌دانیم که ممکن است این اتفاق بیفتد، اما من متقاعد نیستم که این صرفاً بی‌کفایتی بوده است. من فقط نمی توانم ببینم که چگونه این و فقط همین است.

آنها می توانند تصدیق و توضیح خود را بگیرند و رک و پوست کنده آن را خالی کنند. این دو امتیاز را به ما پس نمی دهد. من اشاره کردم که آخر هفته بدی برای داوری بود و گل کاملاً خوب برایتون مردود شد زیرا آنها خطوط آفساید را در مکان اشتباه ترسیم کردند، حداقل اشتباهی است که ممکن است رخ دهد. این هنوز افتضاح است، اما شما می توانید خیلی بیشتر از یک شکست کامل و مطلق در ترسیم خطوط را درک کنید.

ما باید پادکست را حوالی وقت ناهار برای شما داشته باشیم. تا آن موقع.



https://arseblog.com/2023/02/not-two-points-dropped-two-points-robbed/ منبع:

PGMOL می‌تواند تایید کند که هاوارد وب، مدیر ارشد داوری خود، با آرسنال و برایتون اند هوو آلبیون تماس گرفته است تا اشتباهات قابل‌توجه در فرآیند VAR در بازی‌های لیگ برتر مربوطه در روز شنبه را تایید و توضیح دهد.

صبح همگی بخیر.

البته، اگر لی میسون کارش را انجام می داد، این فشار کمی کمتر می شد زیرا ما یک بالشتک بزرگتر در بالای جدول داشتیم. در عوض، او به سادگی کارهای بسیار ابتدایی ای را که برای انجام آن به کار گرفته بود انجام نداد و دو گل آفساید برنتفورد قابل محاسبه بود. مجدداً، اجازه دهید واضح تر بگویم: من فکر می کنم برنتفورد در روز شنبه بسیار خوب بود و عملکرد ما لزوماً مستحق هر سه امتیاز نبود، اما همانطور که یک مرد خردمند یک بار گفت: سزاوار هیچ ربطی به آن ندارد.

ما آن امتیازها را پس نمی‌گیریم، بنابراین فقط باید از آن‌ها بیرون برویم.

دیروز، PGMOL (هیئت داوری) بیانیه ای منتشر کرد، که خوانده می شود:

حالا که چی؟ خب هیچی PGMOL احتمالا چند هفته قبل از بازگشت به میسون مرخصی خواهد داد تا دوباره مزخرفاتش را انجام دهد. هاوارد وب می تواند هر آنچه را که می خواهد توضیح دهد، شاید حتی عذرخواهی کند، اما نتیجه پابرجاست و دو امتیاز کم می شود. این آخر هفته شواهدی را دیدیم که نشان می‌دهد این سازمان برای هدف مناسب نیست. انبار مهمات. برایتون یک بازیکن وستهام – نه دروازه بان – به معنای واقعی کلمه سیو می کند. یک بازیکن ساوتهمپتون کارت زرد دوم را بیهوده دریافت کرد، فقط به میل داوری که از بریدگی بازوی او خوشش نمی آمد. رقت انگیز است.

هر دو حادثه که به دلیل خطای انسانی و مربوط به آنالیز موقعیت های آفساید بود، توسط PGMOL به طور کامل بررسی می شود.

من سیتی پس از یک آخر هفته افتضاح قضاوت (بیشتر در مورد آن روز)، دیروز استون ویلا را شکست داد و در فاصله سه امتیازی آرسنال قرار گرفت. در آستانه بازی چهارشنبه ما، گرما و فشار یک درجه افزایش یافته است.