ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار تهران

آنها پیش از این موفق شده بودند در دو بازی رفت و برگشت نفت آبادان را شکست دهند و با توجه به پیروزی تیم هواداران در بازی رفت باید دید این بار شرایط چگونه خواهد بود و گل محمدی می تواند ساکت را شکست دهد یا خیر. باز هم دادن یا نه در ادامه به بررسی ترکیب احتمالی پرسپولیس برای این درگیری می پردازیم.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، پرسپولیس پس از دو هفته ناکامی حالا با پیروزی روحیه‌بخش مقابل نفت آبادان به آزادی دست خواهد یافت تا بتواند با پیروزی برگشتی مقابل دومین حریف خود در این فصل قرار بگیرد.

طبق آخرین اعلام سازمان لیگ، دیدار دو تیم باید ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با حضور هواداران برگزار شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

تکنیک هایی در برابر سکوت الهام گرفته شده
در خط هافبک پرسپولیس دست یحیی گل محمدی مانند دیدارهای گذشته کاملا باز خواهد بود. با این حال بعید است با حضور میلاد سرلک و سینا اسدبیگی در کنار مهدی ترابی و سعید صادقی روی ترکیب تیمش دست بزند. اسدبیگی در دیدار مقابل نفت توانست شرایط را برای شکست تیمش فراهم کند و در حال آماده سازی است. ترابی با وجود اینکه هنوز نتوانسته گل فصل خود را جشن بگیرد، به عنوان هافبک فنی و گلزن عملکرد خوبی داشته است. صادقی نیز پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت مقابل نفت نشان داد که قادر است هر خط دفاعی را به دردسر بیندازد و باید دید مانند تقابل قبلی دو تیم می توان او را ستاره تیمش نامید. او با دو گل و یک پاس گل در بازی اول نقش اول را در پیروزی تیمش داشت.

خط حمله با زوج دیاباته و آل کثیر
بعید است یحیی نقش ثابتی در این مبارزه به پریرا بدهد و با نمایش موفقی که شیخ دیابات و آل کثیر از خود به جای گذاشتند، باز هم شاهد حضور آنها در جبهه باشیم. خط حمله یک تیم بود. دیابات حالا برای رهایی از فشار مصدومیت های سریالی به گلزن اصلی پرسپولیس تبدیل شده و آل کثیر با پاس سه امتیازی که در بازی قبل به دست آورد، حالا اولین گل فصل خود را هدف قرار داده است.

1793163

بازگشت آقای کلین شیت
مهم ترین تغییر در ترکیب پرسپولیس را می توان بازگشت علیرضا بیرانوند دانست. دروازه بان ملی پوش پرسپولیس که در آخرین دیدار مقابل آلومینیوم از زمین اخراج شده بود، جای خود را به گهری مقابل نفت آبادان داد. گهری با وجود عملکرد فوق العاده در این مبارزه و توقف تماشایی، شاید بار دیگر مجبور شود کار را از روی نیمکت دنبال کند.

1790125

شاید بزرگترین تغییر پرسپولیس نسبت به بازی قبل، بازگشت دروازه بان ملی پوش ارتش سرخ باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل هوادار تهران


سرویس خبر شماره: 1870052
24 فوریه 1401 ساعت 09:52
4.3K |

4نقطه نظر

بازگشت مستر کلین شیت و افشاگری مهاجم برزیلی

همان خط دفاعی با قدرت گلزنی
در فهرست پرسپولیس تا اینجای هفته اکثر بازیکنان موفق به گلزنی شده اند که از این نظر آمار قابل توجهی است. دانیال اسماعیلی فر در سمت راست آنها با در اختیار داشتن مرتضی پورعلیگنجی و گئورگی گلسیانی در قلب تدافعی جزو گلزنان این فصل پرسپولیس هستند و وحید امیری را در سمت چپ در اختیار دارند که گلزن و پاس گل محسوب می شود که امیدوار است شرایط خوبی در این بازی داشته باشد. در موقعیت غیر ماهر آمار را دنبال کنید.

1783198

روی نیمکت همچنین پرسپولیس بازیکنان مهمی دارد که می توان به سروش رفیعی، کمال صغاده نیا، امید عالیشاه، لئاندرو پریرا، علی نعمتی، فرشاد فرجی و… اشاره کرد و باید دید یحیی در این بازی چه شرایطی را دنبال می کند تا امیدوار باشیم. کاهش یک امتیاز با صدر.