دو بازیکن مقابل برد سپاهان: کاوه و پورحمیدی


سرویس خبر شماره: 2019588
17 مه 1403 در 9:31 ب.ظ.
4.3K |

5نقطه نظر

کاوه رضایی دقایقی قبل از گل استقلال خوزستان با حسن پورحمیدی تک به تک شد.

دو بازیکن مقابل برد سپاهان: کاوه و پورحمیدی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، سپاهان در دقیقه 1+45 نیمه اول موفق شد استقلال خوزستان را به رختکن بفرستد. این گل با پاس کاوه رضایی به شهریار مقانلو به ثمر رسید اما مهاجم شماره 11 سپاهان در اوایل نیمه دوم یک موقعیت باورنکردنی را از دست داد.
در دقیقه 52 و پس از چند حمله متوالی، شهریار مغانلو در قلب خط دفاعی استقلال خوزستان یک پاس دیدنی و دقیق را برای کاوه رضایی ارسال کرد که کاوه را با حسن پورحمیدی در مرکز زمین تک به تک کرد. از محوطه جریمه و روی خط.

2019015

کاوه بدون تلاش برای پیشبرد توپ سعی کرد دروازه استقلال خوزستان را باز کند که ضربه او به سمت چپ حسن پورحمیدی برخورد کرد که با تشخیص جهت ضربه، شدت آن و زمین عکس العمل نجاتی از خود نشان داد.

2019014

13 دقیقه بعد از این موقعیت که بهترین موقعیت سپاهان در جریان بازی بود، استقلال خوزستان دوباره با درخشش اخایی پور روی یک پاس از سمت راست خط دفاعی سپاهان موفق به گلزنی شد تا نتیجه نهایی در پایان بازی به پایان برسد. با وجود موقعیت های زیادی که سپاهان در طول روز داشت، ورزشگاه بارانی نقش جهان برای تیم میهمان گلزنی کرد که با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
احتمالا پس از پایان بازی، کاوه رضایی که بار دیگر عملکرد خوبی در ترکیب سپاهان داشت و توانست با پاس گل زمین را ترک کند، خود را مقصر اصلی تساوی تیمش می داند و البته روی از سوی دیگر، حسن پورحمیدی به دلیل واکنش حیرت انگیز و نجات دهنده اش مورد ستایش قرار می گیرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی