دو مشکل بزرگ استقلال برای حفظ مهدی قیدی


سرویس خبر شماره: 1942082
15 ژوئن 1402 در 3:24 ب.ظ
3.1 هزار امتیاز خبر|

1نقطه نظر

آنها باید هم شباب الاهلی و هم فدراسیون فوتبال را راضی کنند

تلاش لیدرهای استقلال برای حفظ مهدی قیدی در این تیم؛ اما آنها از این نظر دو مشکل بزرگ دارند.

دو مشکل بزرگ استقلال برای حفظ مهدی قیدی

این در شرایطی است که سران باشگاه استقلال نمی خواهند قائدی را از دست بدهند و به دنبال راهی برای جلب نظر باشگاه شباب الاهلی هستند.

این در حالی است که چندی پیش ماجرای قوانین مصوب جدید برای عقد قرارداد با بازیکنان حواشی زیادی ایجاد کرد. در فیش منتشر شده از سوی فدراسیون، آمده است که بازیکنان ایرانی دیگر نمی توانند با قرارداد قرضی در لیگ برتر ایران حضور داشته باشند و حالا در شرایطی که استقلالی ها حتی می توانند رضایت شباب الاهلی را برای ادامه مسابقه جلب کنند. فعالیت قائدی. به صورت قرضی، با مشکل دیگری که همان است، آنها با دستورات فدراسیون فوتبال مواجه خواهند شد.

باید منتظر ماند و دید که حجت کریمی و همکارانش برای حل این مشکل چگونه عمل می کنند و آیا موفق می شوند برای لیگ بیست و سوم یک لیدر را در تیم خود حفظ کنند یا خیر.

به گزارش رسانه های اماراتی، باشگاه شباب الاهلی درخواست بازگشت این ستاره را در زمان پایان قرارداد قرضی قیدی با استقلال کرده است. روزنامه اماراتی الخلیج امروز گزارش داد که اماراتی ها از قائدی خواسته اند به کشور بازگردد و در تمرینات شباب الاهلی شرکت کند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حجت کریمی که اواسط اردیبهشت ماه به امارات سفر کرد و با مسئولان باشگاه شباب الاهلی مذاکره کرد و توانست مشکل پرداختی به این باشگاه اماراتی را حل و فصل کند. ، اکنون وارد یک چالش جدید می شود. با شباب الاهلی خواهد بود.

در همین راستا سران استقلال قصد دارند مذاکرات با شباب الاهلی را از سر بگیرند. حتی ممکن است حجت کریمی، مدیرعامل موقت استقلال برای مذاکره با آنها و جلب رضایت باشگاه برای ادامه فعالیت های رهبری در ایران به دبی سفر کند.

1879802

هنوز یک سال از قرارداد مهدی قیدی با این باشگاه اماراتی باقی مانده است و حالا باید دید مدیران استقلال چگونه می خواهند شباب الاهلی را متقاعد کنند تا ستاره ایرانی را در آبی پوشان نگه دارد.

مسئولان استقلال در تلاش هستند تا قیدی را برای یک فصل دیگر به صورت قرضی در این تیم نگه دارند که کار بسیار سختی است.



مجله اخبار فوتبال داخلی