مارکوس رشفورد عاشق بازی برای اریک تن هاگ است و آینده خود را به منچستریونایتد متعهد خواهد کرد – اخبار نقل و انتقالات و اخبار من یونایتد

“او عاشق بازی برای تن هاگ،” SunSport است ادعای منبع و معتقد است که به تمام وعده های خود عمل کرده است.

راشفورد با زدن 30 گل و انتخاب به عنوان بهترین بازیکن سال سر مت بازبی در این فصل بهترین فصل خود را تجربه کرده است.

یکی از عوامل مهم در تصمیم راشفورد برای ماندن، موفقیت فوری است که تن هاگ با کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده برای باشگاه به ارمغان آورده است.

یونایتد مشتاق است مذاکرات قرارداد با راشفورد را در 12 ماه آینده نهایی کند.

با این حال، مهاجم ستاره یونایتد اکنون آماده است تا آینده خود را پس از اولین فصل موفق با هدایت اریک تن هاگ در اولدترافورد متعهد کند.

آنها همچنین جام کارابائو را بالای سر بردند و به فینال جام حذفی رسیدند قبل از اینکه شکست دردناکی را در مقابل رقیب بین شهری منچستر سیتی متحمل شوند.

مارکوس در یونایتد می ماند. SunSport گزارش می دهد. او منتظر بود ببیند آیا باشگاه به لیگ قهرمانان اروپا رسیده یا نه، او خوشحال است.

این اولین باری است که ملی پوش انگلیسی پس از هشت فصل حضور در این باشگاه، پس از اولین بازی خود در فوریه 2016، این جایزه را دریافت می کند.

قراردادی که او در حال مذاکره است، بزرگترین معامله دوران حرفه ای او است و هنوز کار در آن باقی مانده است.» منبع اضافه کرد اما هر دو طرف یک چیز را می‌خواهند – اینکه مارکوس قرارداد ببندد و سال‌های بیشتری در یونایتد بماند.


The Peoples Person را دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/06/05/marcus-rashford-loves-playing-for-erik-ten-hag-and-will-commit-future-to-man-united-264914/ منبع:

در واقع، این سومین باری است که یک مهاجم در یک دهه مدعی افتخار می شود، کریستیانو رونالدو در سال 2022 برنده شد و رابین فن پرسی در سال 2013.

به نظر می رسد مذاکرات در مورد قرارداد جدید با این بازیکن 25 ساله به تعویق افتاده است ادامه علاقه از پاری سن ژرمن و بارسلونا.

مارکوس راشفورد قصد دارد در منچستریونایتد بماند و به امضای بزرگترین قرارداد دوران حرفه ای خود نزدیک است.