رئیس جمهور آرژانتین: مالکان چلسی می خواهند بوکا را بخرند!


سرویس خبر شماره: 1993251
19 ژانویه 1402 در 10:21 ب.ظ.
755 امتیاز خبر

0نقطه نظر

خاویر میل، رئیس جمهور آرژانتین مدعی شد که مالکان چلسی در حال بررسی خرید یک باشگاه لیگ آرژانتین هستند.

رئیس جمهور آرژانتین: مالکان چلسی می خواهند بوکا را بخرند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مالکان چلسی پس از خرید این باشگاه لندنی نسبت به خرید تمام یا بخشی از سهام باشگاه های لیگ های دیگر ابراز تمایل کرده اند.

در ماه های اخیر آنها در حال مذاکره برای به دست آوردن سهام اسپورتینگ لیسبون بوده اند و در آخرین مورد، رئیس جمهور آرژانتین فاش کرد که این گروه همچنین در حال بررسی خرید یک باشگاه لیگ آرژانتین است.

وی گفت: مالکان آمریکایی چلسی، بخشی از لیگ برتر انگلیس، علاقه مند به خرید باشگاهی از بوکا جونیورز، راسینگ، استودنس، نیولز اولد بویز و لانوس هستند.

برنامه‌های من برای فوتبال آرژانتین می‌تواند راه را برای خریداران خارجی هموار کند و مالکان آمریکایی چلسی می‌توانند جزو اولین گزینه‌های حضور در اینجا باشند.

1976813

سرمایه گذاران عرب نیز وجود دارند. آنها همچنین می خواهند در لیگ ما سرمایه گذاری کنند. من طرفدار بوکاجونیورز هستم و اگر سرمایه گذاران خارجی بوکا را بخرند، پول زیادی برای باشگاه خرج می کنند. این بدان معناست که بوکا بسیار قوی خواهد شد و ریورپلاته دیگر نمی تواند در یک بازی پیروز شود. فقط به من بگویید کجا قرارداد ببندم و من بوکا و فوتبال آرژانتین را به اوج خواهم رساند. امیدوارم این اتفاق بیفتد. من خوشبین هستم که مالکان آمریکایی چلسی بوکاجونیورز را بخرند.»

مجله اخبار فوتبال خارجی