رئیس جمهور جدید درباره مهدوی کیا تصمیم می گیرد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، قرارداد مهدی مهدوی کیا با تیم ملی امید که قبل از زیر نظر میرشاد مجدی امضا شده بود تا پایان بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه بود. البته تیم امید به دلیل در دسترس نبودن همه بازیکنان خود از این بازی ها کنار رفت. حال میرشاد مجدی تصمیم گیری در خصوص وضعیت کادر فنی تیم امید پس از انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال را به عهده گرفته است تا در صورت عدم تصدی این سمت، دست رئیس جدید برای ایجاد یک تصمیم باز باشد. تصمیم گیری در این زمینه


سرویس خبر شماره: 1839682
31 مرداد 1401 @ 10:15 ق.ظ |
340 امتیاز خبر

0نقطه نظر

فدراسیون فوتبال چندی پیش دستمزد کادر فنی تیم امید به ویژه جان لامرز هلندی را پرداخت کرد و با این اقدام شکایت وی از فدراسیون فوتبال ایران به فیفا نیز مسکوت می ماند.



مجله اخبار فوتبال داخلی

با وجود حذف تیم امید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، کمیته ملی المپیک با ادامه حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید موافق است. نکته جالب این است که تغییر رئیس فدراسیون فوتبال می تواند جایگاه اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی را نیز به چالش بکشد.

میرشاد مجدی، رئیس فدراسیون فوتبال، تصمیم گیری در مورد حضور مهدی مهدوی کیا در تیم امید پس از انتخاب رئیس فدراسیون فوتبال را دلیل آن دانست.

رئیس جمهور جدید درباره مهدوی کیا تصمیم می گیرد

انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال 17 شهریورماه برگزار می شود و لازم به ذکر است مهدی مهدوی کیا تا پایان شهریور ماه با تیم امید قرارداد دارد و قرار است در یک دوره مربیگری تیم امید را بر عهده بگیرد. بازی دوستانه با تیم ملی در روزهای پایانی شهریور. .