رئیس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم امید


سرویس خبر شماره: 1819078 |
22 تیر 1401 10:39 |
23 امتیاز خبر|

0نظرات

صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز در اردوی تیم ملی در اردوی تیم ملی حضور یافت و با مهدی مهدوی کیا و شاگردانش دیدار کرد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، چرخه تمرینی جدید تیم امید از 20 فروردین در اردوی تیم های ملی آغاز شده و تا 25 ادامه دارد و انتظار می رود شاگردان مهدی مهدوی کیا بازی با تیم گل گهر را تجربه کنند. آخرین روز اردو امیدها خود را برای مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا در تاشکند آماده می کنند که خردادماه با حضور 16 تیم در تاشکند برگزار می شود. همچنین طبق توافق فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک، تیم امید برای آماده شدن برای المپیک در رقابت های کشورهای اسلامی ترکیه و بازی های آسیایی هانگژو چین شرکت خواهد کرد. به نظر می رسد با میزبانی این سه دوره از مسابقات، تیم امید تجربه کافی برای راهیابی به المپیک را کسب کند.

لازم به ذکر است این دوره از رقابت های زیر 23 سال تنها به بهانه قهرمانی آسیا برگزار می شود و در دوره بعدی تیم های منتخب راهی المپیک خواهند شد. ابتدا اعلام شد که صالحی امیری به دلیل مشغله زیاد در اردوی تیم امید حاضر نمی شود، اما او صبح امروز در اردوی تیم ملی امید حضور داشت و مهدی مهدوی کیا و شاگردانش با او مصاحبه می کنند. او قول حمایت از تیم امید در راه المپیک را به مهدی مهدوی کیا و بازیکنان تیم امید داد. نکته جالب اینکه مهدی مهدوی کیا پیش از شروع اردو به شاگردانش گفت: با تحلیلی که روی بازی نساجی و پرسپولیس انجام دادیم متوجه شدیم که شایسته المپیک هستیم و می توانید طلسم را بشکنید. مهدی مهدی کیا در این دیدار از روند آماده سازی تیم امید به صالحی امیری خبر داد و دغدغه های خود و کادر فنی را که با برگزاری بازی های دوستانه با تیم ها از نقطه نقطه هدایت می شد، بیان کرد.



مجله اخبار فوتبال داخلی