لیورپول-سیتی; کدام تیم قهرمان می شود؟

گری نویل ستاره سابق منچستریونایتد معتقد است بازی های لیورپول آسان تر از بازی سیتی در برابر تیم های پایین تر است.


سرویس خبر شماره: 1819076 |
22 تیر 1401 10:35 |
1,744 امتیاز خبر|

0نظرات

نویل و کرگر: میزبان باید برنده شود…

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، لیورپول شب گذشته در دیداری جذاب و دیدنی در ورزشگاه اتحاد به مصاف منچسترسیتی رفت که در نهایت هر دو تیم به تساوی 2-2 رضایت دادند.
این تساوی به این معنی است که سیتی همچنان یک امتیاز از لیورپول در صدر جدول لیگ برتر انگلیس خواهد بود و هفت هفته پایانی این رقابت ها پر از هیجان و هیجان خواهد بود.
کرگر پس از سوت پایان بازی در حساب رسمی توییتر خود نوشت: تساوی نتیجه بهتری برای لیورپول بود زیرا منچسترسیتی باید بازی را می برد. فکر می‌کنم بازی‌های خارج از خانه هر دو تیم در نهایت سرنوشت تیم قهرمان را مشخص می‌کند، چرا که در این راه یکی دو تساوی برای آنها می‌بینم!
لیورپول در خارج از خانه مقابل نیوکاسل و استون ویلا بازی خواهد کرد و سیتی برای وولوز، لیدز یونایتد و وستهم بازی خواهد کرد.
سیتی بازی های راحت تری روی کاغذ دارد و بسیاری از بازی های آن ها برابر تیم های ضعیف است. با این حال، گری نویل، اسطوره منچستریونایتد معتقد است این بازی ها سخت تر از بازی های نمایشی لیورپول هستند.
او به اسکای اسپورت گفت: “در مرحله یک هشتم نهایی هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اما ما بازی های سیتی را در لیگ تماشا می کنیم و فکر می کنیم آسان است.” این به این دلیل است که لیورپول باید دربی مرسی ساید و بازی مقابل منچستریونایتد را انجام دهد.
نویل افزود: “بازی هایی از این دست در فصل عادی سخت است، اما هر دوی این تیم ها در حال حاضر با مشکل مواجه هستند. بازی با آنها ممکن است آسان تر از بازی با هر تیمی باشد که منچسترسیتی باید با آن روبرو شود.” باید برنده شود و نیوکاسل باید با لیورپول روبرو شود.”
ستاره سابق یونایتد با اشاره به بازی های آتی لیورپول گفت: “شما بازی لیورپول، دربی مرسی ساید مقابل تاتنهام را تماشا می کنید و فکر می کنید این یک برنامه سخت است، اما اینطور نیست.” ترجیح می دهم در خانه مقابل منچستریونایتد و اورتون بازی کنم تا اینکه در وستهام بازی کنم.



مجله اخبار فوتبال خارجی