رایان لو تصمیم شوکه‌کننده برای کنار گذاشتن آلوارو فرناندز مقابل میلوال را توضیح می‌دهد – اخبار نقل و انتقالات من یونایتد

این بازیکن اسپانیایی تا کنون فصل پرباری را در پرستون سپری کرده است و 35 بازی در چمپیونشیپ انجام داده و به خاطر توانایی فنی و بلوغ خود تحسین های زیادی را به دست آورده است.

باخت 2-0 باعث شد تا میزبان با هزینه میهمان از پرستون به مکان های پلی آف جهش کند، در حالی که وین بک قرضی تنها در 20 دقیقه مانده به پایان بازی، پس از نمایش ضعیف رابی بردی جایگزینش، وارد زمین شد.

فرناندز مطمئناً به نظر می‌رسد که ویژگی‌های لازم برای کسب رتبه در لیگ برتر را دارد، اما نگرانی‌ها در مورد توانایی او در برخورد خشن از سوی حریفان می‌تواند چنین امیدهایی را تضعیف کند.

لوو گفت: «نمی‌خواستم آلواروی جوان را در مقابل شیوه بازی آنها، میلوال و غیره به چالش بکشم. لیگ جهانی فوتبال. «فکر می‌کنم او را با لگد می‌زدند، درهای اولیه پارک را بالا و پایین می‌کردند.

اما هواداران شیاطین سرخ خوشحال خواهند شد که بدانند ستاره اسپانیایی به خوبی در صحنه حضورش خوب عمل کرد، پاس‌ها و دریبل‌های خود را با اعتماد به نفس انجام داد، فرصتی فوق‌العاده برای تیمش ایجاد کرد و حتی 100 درصد دوئل‌های خود را برد.

توانایی دریبل‌زنی و مطمئن بودن او در مالکیت توپ، بسیاری از هواداران یونایتد را به این باور رسانده است که فرناندز می‌تواند در فصل آینده در اولدترافورد در تیم اصلی بازی کند، به‌ویژه با توجه به اینکه اریک تن هاگ به دنبال تغییر خط دفاعی خود است.

اما علیرغم اینکه آلواروی جوان به صورت قرضی موقعیت خود را به عنوان یک بازیکن شروع کرده بود، تنها می‌توانست در چیزی که می‌تواند تصمیم‌گیرنده پلی آف در برابر میلوال در The Den باشد، نیمکت نشین شود.

این تصمیم در نهایت برای هواداران پرستون و منچستریونایتد نتیجه ای نداشت ممکن است در این فکر باشند که آیا تصمیم لو منعکس کننده بازیکن جوان آینده آنها است یا خیر.

بدون شک آلوارو فرناندز بر اساس نمایش امروز، اواسط هفته مستقیماً در تیم پرستون نورث اند باز خواهد گشت.


The Peoples Person را در ادامه دنبال کنید توییتر یا اینستاگرام برای همه آخرین اخبار در صورت وقوع و شرکت در گفتگو.




https://thepeoplesperson.com/2023/04/15/ryan-lowe-explains-shock-decision-to-drop-alvaro-fernandez-against-millwall-262605/ منبع:

ما احساس می‌کردیم که اگر رابی را در آنجا قرار دهیم، او کمی محکم‌تر و مصمم‌تر خواهد بود. او برای نمایش‌های صحنه‌ای نیز در آنجا حضور داشت، زیرا راب در هوا خوب است، من نمی‌گویم آلوارو نیست.


رایان لو، سرمربی پرستون نورث اند، توضیح داد که چرا آلوارو فرناندز، ستاره قرضی منچستریونایتد را کنار گذاشت.

واقعیت این است که ما اکنون باید آن دو را برای بازی‌های خاص بچرخانیم، زیرا هم‌اکنون به آن‌ها همراه با دیگر بچه‌ها نیز نیاز خواهند بود، زیرا بچه‌هایی که بازی می‌کنند، احتمالاً کمی خواهند بود. خسته هستم، اما ما چهار بازی برای انجام کاری داریم که فوق العاده خواهد بود.”