مهاجم تراکتورسازی و رد صریح اتهام فساد مالی در انزلی

او اضافه کرد: ابتدا دوربین ورزشگاه ها را تجهیز کنید، سپس واریس بیاورید تا به فوتبال ایران کمک کند، فشار روی داوران را رها کنید. مثلاً با یک امتیاز در پایان فصل، آیا ملوان می تواند به دسته پایین تری سقوط کند؟ چرا؟ وقتی var، می تواند کمک کند که حقوق تیم را از دست ندهید. از طرفی توپ های فوتبال همانطور که اشاره کردم. اینها باید در ساختار فوتبال ما درست شود تا بتوانیم به فوتبال خود کمک کنیم.

مهاجم تراکتورسازی ابتدا گفت: ابتدا باید زیرساخت هایمان را درست کنیم. چند وقته توپی که باهاش ​​بازی می کنیم عوض نشده، این سوال رو از شما دارم که چرا توپ عوض نشده؟ توپی که اصلا کیفیت لیگ برتر را ندارد. من به عنوان یک بازیکن نمی توانم با این توپ پاس بدهم یا شوت بزنم. این فصل تمام شد، بیایید این موضوع را در اولویت فصل های بعدی قرار دهیم. در فوتبال امروزی هر فصل توپ عوض می شود، ما 4 سال است که با همین توپ بی کیفیت بازی می کنیم.


سرویس خبر شماره: 1921294
آوریل 27, 1402 در 01:05
507 امتیاز خبر

0نقطه نظر

باور کنید اگر پنالتی نبود خودم می گفتم.

وی درباره پنالتی ادامه داد: چرا وار وارد فوتبال ما نمی شود؟ داور هم مثل من بازیکن اشتباه می کند. چرا وار را به فوتبال ما نمی آورید؟ صد در صد پنالتی بود. وقتی سرعت بازیکن زیاد باشد با کوچکترین لمسی تصادف می کند. وقتی سرعتم زیاد شد، دروازه بان دریایی به پایم لگد زد و دو متری بالا رفتم.

1852786

پاکدل درباره پنالتی توضیح داد: اگر پنالتی نبود حتما می گفتم. تمام پنالتی هایی که به من دادند، یک بار هم سازش نکردم که از داور کارت زرد بگیرم. من خودم بدجوری پریدم و مچ پامو گرفتم. پنالتی بود اما باز هم به تیم ملوان و آقای مازیار تبریک می گویم. امیدوارم در لیگ بمانند چون انزلی پتانسیل حضور در لیگ را دارد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

مهاجم تراکتورسازی به سوالاتی درباره پنالتی جنجالی پاسخ های جالبی داد.

مهاجم تراکتورسازی و رد صریح اتهام فساد مالی در انزلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، حامد پاکدل چهره جنجالی بازی تراکتورسازی و ملوان در مقابل خبرنگاران میکسدزون قرار گرفت و پاسخ های جالبی به سوالات خبرنگاران انزلیچی درباره صحنه مشکوک پنالتی داد.

این بازیکن افزود: بیایید همه چیز را از ابتدا بسازیم. این کیفیت عکاسی ماست، اگر نور نبود و هوا روشن نبود چه می شد؟ همانطور که می بینید کیفیت دوربین کمی بهبود یافته است. حالا داور در این شرایط و در این جو چه باید بکند که البته جای تبریک هم به آقای مازیار برای تیمی که جمع کرده است دارد؟ این زیرساخت ها باید فراهم شود. اگر به عنوان بیننده در خانه باشم، کیفیت تصاویر افتضاح است. از آزادی تا یادگار همه عکس ها را در تمام ورزشگاه ها بگیرید، درست است؟