ربیعی: از حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه خوشحالم

سرمربی مس درباره غیبت های تیمش گفت: در بازی فردا سیدمهدی حسینی را به دلیل محرومیت و دو بازیکن دیگر را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. امیدوارم در این دیدار بتوانیم دیداری عادلانه و محترمانه بین دو تیم داشته باشیم و در نهایت انشالله تیمی که شایسته پیروزی است پیروز شود.



مجله اخبار فوتبال داخلی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی سرمربی رفسنجان که در نشست تدارکاتی با تراکتورسازی حاضر نشد در گفت وگویی کوتاه درباره این دیدار صحبت کرد. وی در ابتدای سخنان خود گفت: فرارسیدن ماه مبارک رمضان را مجددا به همه عزیزان تبریک و تهنیت عرض می نماییم. ‌ از تمامی اصحاب رسانه و دست اندرکاران حوزه روابط عمومی تبریز یکم. در اخبار شرکت خواهم کرد، عذرخواهی می کنم و انشالله فردا به دیدار همه دوستان خواهم رفت.

محمد ربیعی با بیان اینکه روحیه فوتبال در کنار تماشاگران است از حضور هواداران تراکتورسازی در بازی مقابل تیمش استقبال می کند.

ربیعی درباره تراکتورسازی گفت: در دور اول دو بازی با تراکتورسازی داشتم و در عین حال گفتم این تیم خیلی خوب و خوب است و هنوز هم به آن اعتقاد دارم. مطمئنا بازی بسیار سخت و مهمی برای هر دو تیم خواهد بود.

وی در خصوص تماشاگر بودن این دیدار گفت: خوشحالم که اولین بازی با حضور تماشاگران در اینجا برگزار می شود. شاید عده ای از این موضوع ناراحت یا انتقاد کنند، اما من واقعا خوشحالم که اولین بازی مقابل تماشاگران پرشور تبریز برگزار می شود و لذت فوتبال را با تماشاگران و روحیه فوتبال را با هواداران می دانم. و امیدوارم تراکتورسازی و هوادارانش ادامه بدهند. مسیر موفقیت.


سرویس خبر شماره: 1817730 |
13 فروردين 1401 ساعت 19:08 |
3,663 |

2نظرات