ربیعی: گل های استقلال زیر قفل بود!


سرویس خبر شماره: 2019665
18 مه 1403 در 6:40 ق.ظ.
4.4K امتیاز خبر|

3نقطه نظر

اصرار کردم که عقب نشینی نکنم

محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن درباره وضعیت تیمش مقابل استقلال صحبت کرد.

ربیعی: گل های استقلال زیر قفل بود!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمد ربیعی سرمربی تیم ذوب آهن پس از شکست دو بر یک مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی میکسدزون حاضر شد و درگیری های پایانی این دیدار یکی از حواشی اصلی بود. همخوانی داشتن. ربیعی در گفتگو با رسانه ها گفت: ندیدم فقط شنیدم. باشگاه باید عمل کند و من خودم در مورد آنچه می شنوم قضاوت نمی کنم. این را به سرپرستان و باشگاه می سپارم.

وی در پاسخ به سبک دفاعی ذوب آهن پس از گلزنی به استقلال گفت: ما بلوک مرکزی بودیم و طبیعی بود که استقلال در زمین خودش و جلوی هوادارانش حمله کند. 15 دقیقه اول نیمه دوم را قبول دارم چون تاکید کردم که هرگز عقب ننشینیم، متاسفانه تیم به عقب رفت و من هم 2 تعویض داشتم که 3 دقیقه پشت خط ماندم. اجازه داشتیم گل را بخوریم.

او اضافه کرد: این یک نتیجه فنی بود. اتفاقات خوبی براشون افتاده و بهشون میگم خسته نباشید. 2 گل فوق العاده توسط خارجی های باکیفیت در این تیم زده شد و یکی از آن گل هایی بود که باید زیر پیچ و مهره بماند!

ربیعی در پاسخ به سوالی مبنی بر بازی با پرسپولیس توضیح داد: من در مورد رختکن صحبت کردم که همه نهادهای امنیتی باید وارد آن شوند و به هر حال این فضا ایجاد شد. یاد گرفتم کسی را قضاوت نکنم و حرف نزنم. اگر قضاوت شوم، آسان است. متهم کردن کسی کار سختی نیست. مهم این است که بتوانم کارم را انجام دهم.

وی درباره درگیری با مهدی هاشمی نسب سرمربی استقلال گفت: من با کسی درگیری نداشتم من اصلا نداشتم

مجله اخبار فوتبال داخلی