شاید اولین خرید تابستانی استقلال!


سرویس خبر شماره: 2019687
18 مه 1403 ساعت 07:12
23.2K امتیاز خبر|

7نقطه نظر

راز شاد نبودن مجید علیاری چه بود؟

او در تمام نیم فصل به دنبال جذب محمدحسین اسلامی ستاره جوان ذوب آهن بود.

شاید اولین خرید تابستانی استقلال!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، محمدحسین اسلامی بازیکن جوان، تکنیکی و سرعتی است که پس از دعوت به اردوی تیم ملی مورد توجه تیم های مدعی لیگ برتری قرار گرفت و در فصل نقل و انتقالات در تیمی مانند استقلال حضور داشت. این یکی از اولویت های سران لیگ بود که در نهایت به دلیل مخالفت باشگاه اصلی این اتفاق نیفتاد.

ماجرای اسلام و استقلال در فصل نقل و انتقالات داستانی طولانی بود که در نهایت بدون توافق دوجانبه به نتیجه نرسید تا او تا پایان فصل در خدمت ذوب آهن باشد و سپس آینده خود را مشخص کند (البته خیلی ها می دانند که تیمی که او به عنوان تیم بعدی خود انتخاب خواهد کرد.)

اما امروز در بازی استقلال ذوب آهن اتفاق جالبی افتاد، لحظه ای که مجید علیاری مهاجم بلند قامت ذوب آهن که پس از یک دوره استراحت دوباره با محمد ربیعی کار می کند، مدافعان استقلال را تا پنالتی حریف دریبل زد. در محوطه و تک به تک با حسینی با ضربه ای هوشمندانه و باشکوه تیمش را مقابل استقلال به ثمر رساند، گلی که می تواند مانع از برتری شاگردان جواد نکونام شود.

او برخلاف انتظار با وجود گلزنی به دروازه بان تیم ملی حاضر به شادی نشد و هم تیمی هایش را به سکوت دعوت کرد تا هواداران دیگر تیم ها با تعجب به او نگاه کنند اما علیاری نه به احترام او از این کار خودداری کرد. برای نکونام یا خارج از استقلال به سرعت تبدیل به خبر مهمی در فضای حاشیه ای فوتبال ایران شود.

علیاری بلند قد و دونده که از سوی تیم فوتبال سایپا به مسابقات باشگاهی معرفی شد، یکی از مهاجمانی است که جواد به او علاقه خاصی دارد و به همین دلیل در دوران حضورش در فولاد، او را از مس رفسنجانی جدا کرده و از او گرفته است. او به تیم سرخپوشان اهوازی رفت. البته در آن زمان علیاری به دلیل پارگی رباط صلیبی نتوانست به روزهای خوب خود در فوالد ادامه دهد و به همین دلیل انفجار بزرگتر فوتبال ایران فعلا به تعویق افتاد.

2019158

این دومین مصدومیت بزرگ این بازیکن است که البته در دیدار با استقلال ذوب نشان داد به شرایط ایده آل بازگشته یا حداقل به آن نزدیک است و شانس خوبی برای درخشش در فصل آینده دارد. به خصوص با گلی که امروز با آرامش کامل در ورزشگاه آزادی زد و خون آبی ها را به شیشه ریخت. البته این شب در واقع مال گوستاوو بلانکو بود که با این سبک بازی، فرم نهایی شماره 9 را در تیم هایی مانند استقلال نشان می دهد.

عکس: مهرداد فرهنگ

مجله اخبار فوتبال داخلی