رحمتی: بعد از محرومیت من این قصه ها تمام شد

سرمربی آلومینیوم از عدم رسیدگی به پرونده ها و شکایات پس از بازی با نساجی گلایه کرد.

مربی آلومینیوم افزود: دوست دارم همه چیز فوتبال باشد و این برایم بسیار مهم است. فکر می کنم در هجده قدم با آقای فخرالدینی جلسه ای بود، وقتی از ایشان خواستم آب بخورید ایشان با شما ملاقات کردند و ایشان گفتند نه آقا سید. واقعا باید به داشتن چنین بازیکنی افتخار کرد. شاید دیگران بگویند ول کن اما این بازیکن نشان می دهد نانی که برای زن و بچه اش سر سفره می آورد حلال است و من به داشتن این تیم افتخار می کنم. شاید یکی از خوش شانسی های من بود که خدا سرنوشتم را رقم زد تا به این مجموعه بیایم و در کنار این بچه های پسر باشم و بتوانم این راه را به خوبی طی کنم. کلمه انسان واقعاً شایسته آن است.

رحمتی درباره جو ورزشگاه در بازی امروز گفت: مردم ما می فهمند و باهوش هستند، اتفاقاتی در حال رخ دادن است که نه مسئولان برگزاری مسابقه و نه سازمان لیگ، فوتبال ما را بهتر نمی کند. در دربی 3-2 که آقای فغانی من را اخراج کرد آمدیم رختکن و بعد از بازی که تماشاگران رفتند و من به خانه رفتم و زنگ زدم و بچه ها در را باز کردند، دو سه ساعتی بود که می گذشت. بازی و همسرم در را باز کرد و گفت چهار جلسه محروم شدی اما اتفاقات بازی استقلال در جام حذفی، مس کرمان و اتفاقات بازی ما حمایت شد؟ امروز در شهرمان برای ما اتفاق افتاد. این افراد می فهمند. اگر در زمان او به ناهنجاری ها، بداخلاقی ها، بی نظمی ها و بی ادبی ها می پرداختیم; نگران نباش برای من مهدی رحمتی درس عبرت می شود اما اگر با آن برخورد نکنیم این اتفاق نمی افتد. چرا این مشکلات در فوتبال ما انباشته نمی شود؟ چون هیچکس درس عبرتی برای دیگران نیست. روز دربی که اخراج شدم چهار جلسه محروم شدم و به بازیکنان درس دادم اما بعد از آن اتفاقی نیفتاد. تنها اخطاری که دریافت کردم فوتبال بود و هیچ تقابل و سابقه ای در کار نبود.


سرویس خبر شماره: 1822727 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 22:45 |
14,381 امتیاز خبر|

3نظرات

معامله برای جمع آوری این مسائل از فوتبال

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مهدی رحمتی پس از تساوی مقابل نساجی در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در نشست خبری حاضر شد و گفت: اگر بخواهم در مورد بازی تیممان صحبت کنم، آنهایی که بازی را ندیده اند می گویند ممنون هستند. به خودشان و خودشان را تعریف می کنند، فکر می کنم اگر کارشناسان فوتبال در دو بازی اخیر در مورد تیم ما صحبت کنند، همه چیز را خواهند گفت. تیمی که می تواند در فاصله دو تا 90 دقیقه روی 17-18 و زدن 6 موقعیت گلزنی ایجاد کند. شوت به سمت دروازه و دادن موقعیت گل کوچک به حریف، فوتبال قابل قبولی را ارائه کرد.

رحمتی در پایان گفت: در پایان صحبت هایم باید بگویم شرمنده تماشاگران خوبمان هستم. ما دوست داریم در لیگ برتر طرفداران خود را در کنار خود داشته باشیم. از آنها می خواهم سخاوت بیشتری داشته باشند و در جو مسابقه دخالت نکنند. ما واقعاً لحظات بازی را از دست دادیم، تا حدی به نفع تیم حریف و تا حدودی به نفع هوادارانمان. آنها باید با ما باشند. ما به آنها نیاز داریم. انشاالله در این راه تلاش خواهیم کرد تا بهتر و بهتر شویم. امروز یک ماه و بیست روز است که در شهر اراک و در خدمت یک باشگاه خوب و بزرگ آلومینیوم هستم. قطعاً هرچه پیش می‌رویم پیشرفت خواهیم کرد و اتفاقات بهتری برایمان رخ خواهد داد. در عرض دو سال، این تیم صعود به لیگ برتر و صعود به فینال جام حذفی را داشت. این بچه ها زحمت کشیده اند و این نتایج به دلیل زحمات بازیکنان و حمایت مسئولان است که این جایگاه و شخصیت برای این تیم در فوتبال ایران ایجاد شده است. دست دادن؛ جایگاه این تیم به وضوح نسبت به این حرفه ها برتری دارد و در سال های آینده می تواند جزو سه تیم بالای جدول باشد.



مجله اخبار فوتبال داخلی

رحمتی تاکید کرد: تا زمانی که از ناهنجاری ها و بداخلاقی های فوتبال ایران دلجویی کنید، نتیجه اش همین است. دقیقا همین کم توجهی کمیته انضباطی به پرونده حریف ما باعث این اتفاقات روی سکوها شد. من مخالف این داستان ها هستم و وقتی شعار اول را دادند رفتم از آنها بپرسم اما مردم می فهمند. چرا و برای چه مدت تبعیض؟ از بازی قبلی تاکنون پنج شکایت داریم. به ما گفتند که شما کل مبلغ را واریز نکرده اید. چه مفهومی داره؟ در دربی کارت قرمز گرفتم، یکی پولی واریز کرد که چهار جلسه چهار ساعته من را محروم کرد؟ اینها برخی از تناقضات است. لیگ را با مماشات می آوریم و من می میرم، شما بمیرید و در نهایت هیچ اتفاق خوبی برای فوتبال ما نمی افتد. جالبتر اینکه این دوستان زمانی رای می دهند که زمان محرومیتشان تمام شود.
وی با انتقاد از عدم اجرای قوانین گفت: مسائل دیگری وجود دارد که می توانم در مورد آنها صحبت کنم، اما این امکان پذیر نیست زیرا دیوار کوتاهتر از دیوار ما نیست. فردا خصوصی خواهیم بود من باید در کنار بازیکنانم باشم. من چهار کارت دارم و خصوصی هستم. صندلی من کجاست؟ استند شیشه ای نه سکوی 500 نفری. بالاخره باید بفهمم که اشتباه کردم و باید جریمه شوم. آیا می توانم به رختکن بروم؟ آنها قبل از بازی در رختکن بودند، وسط بازی در رختکن بودند و بعد از بازی هم در رختکن بودند. آقای جلال مرادی می گوید من قانون را رعایت می کنم اما قانون اجرا شدنی است نه اینکه به شما گزارش بدهم. چون اجرا نمی شود همه کار خودشان را می کنند و می گویند جریمه بدهید. این فوتبال در صورتی پیشرفت می کند که قانون برای همه یکسان باشد.

او گفت: من فقط می خواهم در مورد بازیکنانم صحبت کنم. بعد از بازی به رختکن رفتم و از همه آنها تشکر کردم. درود بر آنان؛ نانی که سر سفره پدر و مادرشان خورده بودند واقعا حلال بود که با این شور و شوق بازی می کنند و تمام آرزوهای ما را در زمین برآورده می کنند. امروز به تساوی رسیدیم و همه در رختکن عصبانی بودند چون نتوانستیم سه امتیاز را بگیریم، اما من از آنها تشکر کردم و به همکاری با این تیم افتخار می کنم.