یوونتوس، الگری را اخراج کن!

آنتونیو کاسانو مهاجم سابق تیم ملی ایتالیا معتقد است که یوونتوس باید مکس آلگری سرمربی تیم را اخراج کند.

من دو سال در میلان زیر نظر مکس آلگری کار کردم و این مائورو تاسوتی بود که تاکتیک های تیم را تعیین کرد نه او. ما زیر نظر آلگری می خندیدیم و او شوخی می کرد اما بعد روی نیمکت میلان نشست و اسکودتو را برد. مکس آلگری در یوونتوس هم همین کار را کرد. او چیزی را تغییر نمی دهد و فقط در مدیریت گروه مهارت دارد. یوونتوس بلد نیست فوتبال بازی کند و مکس آلگری هم نمی تواند کاری برای بازسازی تیم انجام دهد. من این را از سپتامبر گفته ام، و همین موضوع برای سال آینده نیز صدق می کند، مگر اینکه آندریا آنیلی چهار یا پنج بازیکن بزرگ دیگر را به خدمت بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1822728 |
14 ارديبهشت 1401 ساعت 22:50 |
4,353 امتیاز خبر|

0نظرات

آنتونیو کاسان:

آنتونیو کاسانو گفت: “آنها می گویند که مکس الگری را نمی توان اخراج کرد زیرا سالانه 10 میلیون یورو در باشگاه حقوق می گیرد. اما من فکر می کنم دقیقاً به همین دلیل است که یوونتوس باید آلگری را بفرستد تا چمدان هایش را ببندد و باشگاه را ترک کند.” میلیون 100 متر در ژانویه، به همین دلیل آنها توانستند به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هفته گذشته مکس الگری و یوونتوس سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کردند اما اکنون بیانکونری برای دومین فصل متوالی جایی در بین تیم های مدعی کسب اسکودتو ندارد. آنتونیو کاسانو از عملکرد آلگری در ماه های اخیر انتقاد کرده و گفته است که این مربی توانایی بازسازی یوونتوس در فصل آینده را ندارد.