رسمی؛ ادن هازارد دوباره تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت

در بیانیه رسمی و کوتاه باشگاه آمده است: ادن هازارد بازیکن رئال مادرید در روزهای آینده تحت عمل جراحی زانو قرار خواهد گرفت.

ادن هازارد ستاره باتجربه رئال مادرید بار دیگر تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت.

به نظر نمی رسد نام ادن هازارد در برنامه های کارلو آنچلوتی برای فصل آینده باشد و رئال مادرید به دنبال راه حلی برای فروش این بازیکن 31 ساله در پنجره نقل و انتقالات تابستان آینده است. ادن هازارد تنها پس از 20 دقیقه تمرین رئال مادرید را ترک کرد و به نظر می رسد کادر پزشکی این باشگاه راهی جز عمل جراحی برای بهبود کامل این بازیکن پیدا نکرده است. ادن هازارد هفته گذشته باخت سنگین ال کلاسیکو و رئال مادرید مقابل بارسلونا را از روی نیمکت تماشا کرد و باید دید آیا می تواند تا پایان فصل به میادین بازگردد یا خیر. البته رادیو مارکا پیش بینی می کند که ادن هازارد حدود یک ماه پس از جراحی از میادین دور خواهد بود. به این ترتیب هازارد قطعا بازی های خانگی و خارج از خانه مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، مصدومیت جدید ادن هازارد، ستاره بلژیکی و تکنیکی رئال مادرید فصل سخت و تلخ این بازیکن را به پایان می رساند. رئال مادرید امشب اعلام کرد که ادن هازارد به زودی زانوی خود را جراحی خواهد کرد تا این بازیکن باتجربه تا چند هفته آینده از میادین دور باشد. ادن هازارد که تا سال 2024 با رئال مادرید قرارداد دارد، در سال های اخیر بیش از 60 بازی را به دلیل مصدومیت های مختلف از دست داده است.


سرویس خبر شماره: 1816761 |
05 فروردين 1401 ساعت 20:08 |
19,401 امتیاز خبر|

5نظرات

ادامه روزهای سخت؛