رسمی؛ برونو فرناندز با یونایتد تمدید کرد (عکس)

برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستریونایتد قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرد.

فرناندز که در ژانویه 2020 به اولدترافورد نقل مکان کرد، بیش از هر بازیکن دیگری برای تیم یونایتد فرصت گلزنی ایجاد کرد تا به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شود.
او پس از امضای قرارداد جدید خود با یونایتد به وبسایت رسمی باشگاه گفت: از لحظه ای که به یونایتد پیوستم، رابطه بسیار ویژه ای با باشگاه و هواداران بزرگی که داریم پیدا کردم. من با تماشای این تیم بزرگ شدم و آرزو داشتم روزی در اینجا بازی کنم. آن رویا اکنون به واقعیت و افتخار من تبدیل شده است.
بازیکن تیم ملی پرتغال امیدوار است که با یونایتد جام های بیشتری کسب کند:” افتخارات من بیشتر از آن چیزی است که می خواهم با پیراهن این تیم به دست بیاورم. بیش از هر چیز می خواهیم موفقیتی را به آنها بدهیم که لیاقت هواداران را دارند. “ما اوقات بسیار خوبی را سپری کردیم. با گذشت سالها، اما روزهای بهتری برای من و این تیم در راه است.”



مجله اخبار فوتبال خارجی


سرویس خبر شماره: 1817525 |
12 فروردين 1401 ساعت 13:46 |
2,308 امتیاز خبر|

1نظرات

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، فرناندز در دوران حضورش در منچستریونایتد یکی از بهترین و مهم ترین بازیکنان این تیم بود و از همان ابتدا توانست جایگاه خود را در تیم و بین هواداران تقویت کند.
منچستریونایتد دقایقی پیش اعلام کرد که این بازیکن قرارداد جدیدی امضا کرده و حالا تا ژوئن 2026 در جمع شیاطین سرخ خواهد بود، در این بین یونایتد تا سال 2027 یک سال اختیار دارد.
ستاره پرتغالی در 117 بازی برای یونایتد 49 گل به ثمر رسانده و 39 پاس گل داده است.