عقب نشینی شدید واقعی؛ هلند از مادرید فاصله گرفت

در حالی که اخیراً از رئال به عنوان مقصد بعدی هلند نام برده می شود، مارکا امروز مدعی شد که سران رئال عقب نشینی کرده اند و به این نتیجه رسیده اند که جذب ستاره نروژی نمی تواند اقدام معقولی باشد. واقع گرایان دلایل متعددی برای این تصمیم دارند.

انتظار می رود هلند تصمیم نهایی خود را در مورد مقصد بعدی خود قبل از پایان آوریل (یک ماه بعد) اعلام کند. جدایی او از دورتموند تقریبا قطعی است و حالا سیتی و رئال بیشترین شانس را برای جذب او دارند. با این حال، پیاتزی و بارسلونا را نباید فراموش کنیم.

مهمترین دلیل افزایش انتظارات مالی مینو رایولا، مدیر برنامه های ایتالیایی در هلند است. او اکنون 30 میلیون یورو دستمزد خالص برای مشتری خود می خواهد که دو برابر رقم قبلی است. میزان پورسانتی که به خودش و پدر بازیکن می رسد. افزایش و نحوه پرداخت این مبالغ را تغییر داده است. صحبت های بیشتر با رایولا و تغییراتی که او خواسته بود اصلا به نفع مدیران رئال نبود و فعلا قصد جذب هلند را ندارند.

تنها راه انتقال هلند به رئال اصرار خود بازیکن خواهد بود. اینکه رئال را به پول بیشتر از سیتی ترجیح می دهد و از رایولا می خواهد که در مذاکرات با رئال از انتظارات مالی بالای خود دست بردارد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

دلیل دوم مصدومیت های پشت به پشت این بازیکن 21 ساله است. او در مجموع 14 بار در سه فصل برای سالزبورگ و دورتموند مصدوم شده است که برای یک بازیکن جوان در سن او بسیار زیاد است. رئال خاطرات بدی از مصدومیت های متوالی گرت بیل و ادن هازارد دارد و دیگر دوست ندارد بازیکنی را با مصدومیت های متوالی به خدمت بگیرد.


سرویس خبر شماره: 1817529 |
12 فروردين 1401 ساعت 14:37 |
8,964 امتیاز خبر|

7نظرات

مارکا ادعا می کند؛

مارکا امروز نوشت که سران رئال مادرید جذب ارلینگ هالند را متوقف کرده اند و او احتمالا راهی سیتی خواهد شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند در ماه های اخیر باعث شده تا بسیاری از باشگاه های مطرح اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر بگیرند و به دنبال پیشنهادهایی برای جذب او باشند. بند فسخ 75 میلیون یورویی در هلند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.