رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند


سرویس خبر شماره: 2016571
4 مه 1403 ساعت 2:30 ب.ظ.
890

0نقطه نظر

دعوت از هواداران برای حمایت از قطب سرخ خوزستان

بهرام رضاییان از هواداران فولاد می خواهد جدا از هزینه های سنگین سفر و همراهی فولاد در هفته های گذشته از تیم خود حمایت کنند.

رضاییان: هواداران بیایند تا فولاد بماند

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کارشناسان ورزشی همچنان در بررسی فصلی تیم فوتبال خوزستان که اکنون در منطقه سقوط به سر می برد، بازیکنان این تیم را یکی از عوامل ناکامی می دانند. بهرام رضاییان که اکنون مدیرعامل این تیم است، درباره بازیکنان فولاد خوزستان تاکید کرد: فولادی ها بازیکنان بسیار خوبی هستند و فصل گذشته عملکرد خوبی داشتند. با نگاهی به این موضوع، فکر می‌کنم با جذب 2-3 بازیکن در 2-3 پست مختلف، می‌توان تیم بهتری بود. کارشناسان نیز می توانند در این زمینه با آقای ویسی گفتگو کنند.

او ادامه داد: از دکتر بنی تمیم و طالقانی برای برگزاری این جلسه تشکر می کنم و همه در این استان وضعیت سه تیم ما را درک کردند. ما دور هم نشستیم و به نتیجه ای رسیدیم تا بتوانیم به هم کمک کنیم تا نگرانی های طرفداران را حل کنیم. امیدواریم تصمیماتی که گرفته شده با نتیجه همراه باشد و در هم افزایی گذشته خوبی داشته باشیم. هواداران سرمایه اصلی ما هستند و در این شکی نیست. هواداران در روزهای سخت همراه و حمایت بودند. آنها دور از خوزستان سفر کرده اند و می خواهیم مثل همیشه باشند. مدیرعامل، سرمربی و … آمدند و رفتند اما آنچه می ماند نام فولاد خوزستان است.

2014116

مدیرعامل باشگاه فولاد تاکید کرد: هواداران باید بیایند و تیم ما را به ماندن تشویق کنند. امیدوارم با دعا و حمایت آنها بتوانیم شرایط خوبی را در لیگ رقم بزنیم. تفاهم نامه ای با شرکت اتوبوسرانی استان امضا کرده ایم که بر اساس آن از تمامی وسایل نقلیه عمومی استان و شهر اهواز برای جابجایی حامیان استفاده می کنیم تا هزینه های احتمالی به حداقل برسد. البته سازمان لیگ نوشت و اعلام کرد که رایگان شدن بازی ها ممنوع است اما سعی می کنیم هزینه ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به وضعیت هیات مدیره باشگاه فولاد اعلام کرد: هیچ کس دوست ندارد در موقعیتی قرار بگیرد که به او مدیر بد خطاب شود و به او بگویند که عملکرد ضعیفی داشته است تا مورد حمله قرار گیرند. این تیم با نظر سرمربی بسته شد و به خوب یا بد بودن نظرات نمی پردازم. بحث امسال همان طور که می دانید مربوط به سقف قرارداد است. فولاد خوزستان از خیلی از تیم ها بالاتر بود چون تیمی است که همچنان مجوز حرفه ای دارد و توانایی افزایش سقف را دارد. انتقال حزباوی به السد قطر نیز به افزایش بودجه کمک کرد و فولاد خوزستان کل مبلغ را برای این باشگاه در نظر گرفت. ما همکاری کاملی داشته ایم اما دلیل اینکه تیم به این روز رسیده مشکل فنی است. حالا دیگر شرط این نیست و باید شرایط را بپذیریم و کنار هم باشیم. دوستان اصحاب رسانه و حامیان و مسئولان با هم باشیم تا این شادی برای مردم بماند.

مجله اخبار فوتبال داخلی