رقابت بارسلونا از دو غول اروپایی برای Rabiot

بارسلونا، قهرمان لالیگا، علاقه مند به جذب آدرین رابیو از یوونتوس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است. با این حال، آنها تنها تیمی نیستند که به این هافبک توجه می کنند، زیرا بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز مشتاق هستند که او را دور از تورین به ارمغان بیاورند.

آدرین رابیو در لیست اولویت های بارسلونا برای تابستان قرار دارد

طبق گزارش CaughtOffside، بارسلونا علاقه مند است خط هافبک خود را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی تقویت کند. آنها می خواهند شخصی را جذب کنند که بتواند در پست هافبک دفاعی جای بگیرد و هزینه زیادی نداشته باشد. رابیوت، 29 ساله، هر دو معیار را برآورده می کند. او نه تنها می تواند به عنوان هافبک هلدینگ بازی کند، بلکه در 30 ژوئن 2024 بازیکن آزاد نیز خواهد شد و او را به گزینه ای سودآور برای بارسلونا با کمبود نقدینگی تبدیل می کند.

طبق گزارش فوق، ژاوی سرمربی بارسلونا این بازیکن را دوست دارد و او را در لیست اولویت های خود نگه داشته است. گفته می شود که بلوگرانا آماده است تا مذاکرات را با رابیوت سریعا آغاز کند تا این انتقال را قطعی کند.

در همین حال، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در گزارشی که اخیرا منتشر کرده، جاشوا کیمیچ را هدف اصلی تیم کاتالان معرفی کرده است. بر اساس آن گزارش، ژاوی با مدیر ورزشی دکو مذاکره کرده بود و این دو تصمیم گرفتند برای یک هافبک دفاعی تلاش کنند. با قضاوت بر اساس گزارش ها، می توان گفت که بارسلونا چندین بازیکن برتر را برای پست هافبک دفاعی زیر نظر دارد.

بایرن مونیخ و منچستریونایتد نیز دلایلی برای محاکمه رابیوت دارند

بایرن مونیخ در حال حاضر کیمیخ را به عنوان هافبک دفاعی انتخاب اول خود دارد. با این حال، با به پایان رسیدن قرارداد او در سال آینده و توقف تمدید قرارداد، باواریایی ها خود را برای جدایی تابستانی آماده می کنند. به عنوان پوشش، بایرن در حال بررسی رابیوت است، اما اگر کیمیچ تابستان امسال را ترک نکند، بعید به نظر می رسد که آنها را ترک کنند.

در همین حال، منچستریونایتد، ظاهراً در حال برنامه‌ریزی برای تغییر اساسی در ترکیب تیم است. آنها فصل ناامیدکننده 2023-24 را پشت سر گذاشته اند و آماده اند تا هر کاری که در توان دارند انجام دهند تا از چنین رقابت دیگری جلوگیری کنند. طبق گزارش CaughtOffside، یونایتد می تواند در تابستان امسال سوفیان امرابات، کریستین اریکسن و حتی کازمیرو را کنار بگذارد. اگر فروش نهایی شود، یونایتد می تواند برای کیمیچ یا رابیوت اقدام کند.

اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، رابیوت را تحسین می کند و مایل است باشگاه این انتقال را در اولویت قرار دهد. یونایتد آماده است به او قراردادی سه ساله به ارزش 10 میلیون یورو در سال پیشنهاد دهد تا دیگر خواستگاران و پیشنهاد تمدید یوونتوس را رد کند.

https://sportslens.com/news/report-barcelona-face-stiff-competition-for-rabiot/ منبع: