رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 سالگی


سرویس خبر شماره: 2018989
15 مه 1403 در 11:28 ق.ظ |
1.8K امتیاز خبر|

0نقطه نظر

علی حمودی و دود برخاسته از کنده؛

مدافع سابق استقلال تهران در جریان پیروزی تیمش مقابل شهرداری آستارا نمایشی چشمگیر داشت.

رقیب خسرو حیدری در 38 سالگی مثل 20 سالگی

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، تیم فوتبال استقلال ملاثانی در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ دسته اول موفق شد در دیداری خارج از خانه مقابل شهرداری آستارا به پیروزی برسد.

علی حمودی که یکی از مهره های بی بدیل ترکیب سیاوش اکبرپور است، از سمت چپ خط دفاعی شهرداری آستارا با سرعت زیاد نفوذ کرد و در چندین نوبت از تجربیات خود استفاده کرد و مدافعان این تیم را رها کرد و فرصت سازی کرد.

حمودی با وجود سن و سالش همچنان به دویدن و تاثیرگذاری بی امان ادامه داد تا اینکه سرانجام توانست زهر خود را روی دروازه حریف بریزد و در دقیقه 5+90 با یک توپ عبوری برای امین مروانی موقعیت ایجاد کرد و وحید نامداری را نیز به سمت دروازه حریف هدایت کرد. هدف. توپ و تنها هدف آبی پوشان گلزنی و تکمیل بازی خوب خود در این هفته در لیگ است.

2017937

نکته کلیدی بازی حمودی این است که او مانند دوران جوانی در تیم های استقلال تهران، فولاد خوزستان، سپاهان و تراکتور ستاره ای استوار و سریع است و بی امان به ضربات زمین حریف ادامه می دهد و در 38 سالگی از تکنیک خود استفاده می کند. هوش به نفع تیمش

او که رقیب خسرو حیدری در دوران حضورش در استقلال بود، اکنون در تمامی 28 بازی لیگ یک و هر دو بازی پلی آف برای آبی های ملاثانی به میدان رفته و علاوه بر نقش مهمش در خط دفاعی، دو پاس گل نیز به ثبت رسانده است.

مجله اخبار فوتبال داخلی