رنگنیک: کاپیتان باید توسط بازیکنان انتخاب شود

او گفت: “من فقط می توانم در مورد کارهایی که در گذشته در کادر فنی یا به عنوان سرپرست تیم انجام می دادم به شما بگویم، زیرا در آلمان به این سمت Mannschaftskapitan می گویند که به معنای کاپیتان تیم است. تیم و من قوی هستم.” گفت. فکر می کنم کاپیتان باید توسط بازیکنان انتخاب شود.”
سرمربی آلمانی درباره نحوه انتخاب کاپیتان توضیح داد: ما همیشه یک تیم متشکل از بازیکنان داریم که به آن مجمع بازیکنان می گوییم و همان نفرات توسط بازیکنان انتخاب می شوند و بازیکنی که بیشترین رای را به دست آورد به عنوان کاپیتان انتخاب می شود. این روندی است که من همیشه دنبال کرده ام.”
سرمربی موقت منچستریونایتد ادامه داد: می دانم که بسیاری از مدیران این روند را دنبال نمی کنند، این کاری است که اگر فصل آینده سرمربی بودم این کار را انجام می دادم اما اینطور نیستم، این چیزی است که اریک باید تصمیم بگیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

رالف رنگنیک سرمربی منچستریونایتد معتقد است بازیکنان این تیم باید کاپیتان بعدی را انتخاب کنند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، هری مگوایر کاپیتان فعلی شیاطین سرخ است و بسیاری از هواداران این تیم به بسته شدن بازوبند کاپیتانی روی بازوی این بازیکن معترض هستند.
عملکرد ضعیف او در چند هفته گذشته انتقادات زیادی را برانگیخت و باعث شد بسیاری نسبت به نحوه انتخاب تیم به عنوان کاپیتان اعتراض کنند.
رنگنیک در پاسخ به این سوال که آیا از تانهاچ می‌خواهد به استفاده از مگوایر به عنوان کاپیتان ادامه دهد، گفت: “من سوال شما را درک می‌کنم، اما باید دوباره تاکید کنم که منطقی نیست زیرا نمی‌دانیم چه بازیکنانی در داخل هستند.” تیم آنجا خواهد بود و شرایط چگونه خواهد بود.”


سرویس خبر شماره: 1821859 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 20:18 |
7,824 |

5نظرات