رسمی؛ این باشگاه با لیورپول تا سال 2026 تمدید کرد

لیورپول شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2-0 ویارئال را شکست داد تا امیدهای خود برای قهرمانی در مرحله یک چهارم نهایی این فصل را زنده نگه دارد. تیم این باشگاه قبلاً قهرمان لیگ کاپ شده است و باید در فینال جام حذفی به مصاف چلسی برود.
قرمزها همچنین تنها یک امتیاز از منچسترسیتی در لیگ برتر فاصله دارند و پنج هفته مانده به پایان لیگ برتر هستند و هرگونه لغزش از سوی تیم پپ گواردیولا آنها را به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل خواهد کرد.
این باشگاه با لیورپول در سال 2019 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا و جام جهانی باشگاه‌ها شد و یک فصل بعد لیورپول را پس از 30 سال به قهرمانی لیگ برتر رساند.

پیش از این گفته شده بود که این باشگاه در پایان فصل 2023-24 لیورپول را ترک خواهد کرد و یک سال استراحت خواهد کرد. پس از ترک بوروسیا دورتموند در تابستان 2015، او همچنین گفت که قصد دارد به مدت یک سال از تمرینات خود خلاص شود، اما پیشنهاد لیورپول باعث شد تا در اکتبر همان سال به آنفیلد برود.
کلمات زیادی وجود دارد که می توانم برای بیان احساساتم در مورد این خبر استفاده کنم: خوشحال، غرور، هیجان و…
هنوز چیز جدیدی در مورد ما به عنوان یک باشگاه وجود دارد و این به من انرژی می دهد. تا زمانی که من اینجا هستم، مالکان باشگاه کاملا متعهد و پرانرژی برای باشگاه خواهند بود.


سرویس خبر شماره: 1821925 |
08 ارديبهشت 1401 ساعت 20:37 |
11,663 امتیاز خبر|

15نظرات

آقای معمولی 4 سال دیگر در آنفیلد

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، این باشگاه در اواسط فصل 16-2015 جایگزین برندان راجرز شد، او تا سال 2024 در لیورپول حضور داشت اما نتایج خوب او در این فصل باعث شد تا مدیران مرسی سعیدی تصمیم به تمدید قرارداد او بگیرند و حالا به طور رسمی اعلام شده است که انتصاب او و دو دستیارش، پپه لیندرز و پیتر کراویتز، تا سال 2026 تمدید شد.

لیورپول تایید کرد که قرارداد یورگن کلوپ سرمربی موفق آلمانی تا سال 2026 تمدید شده است.



مجله اخبار فوتبال خارجی