روزنامه های ایتالیایی: دربی لیگ قهرمانان میلان

روزنامه کوریره دلو اسپورت با تیتر “داربوم” او درباره دربی حساس میلان و اینتر در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

1854509

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، صفحه نخست روزنامه های ایتالیایی به برتری میلان و اینتر بر حریفان و قرار گرفتن در جمع 4 تیم آخر لیگ قهرمانان اروپا اشاره شد.

1854507

روزنامه های ایتالیایی میلان و اینتر را در بین 4 تیم برتر اروپا قرار داده اند.

روزنامه های ایتالیایی: دربی لیگ قهرمانان میلان

روزنامه گازتا با عنوان “بسیار دربی” او از تقابل میلان و اینتر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نوشت. اینتر وارد میلان شد و بنفیکا را شکست داد و ناپولی را شکست داد. حالا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شاهد دربی دلامادونینا خواهیم بود.

1854508


سرویس خبر شماره: 1922181
آوریل 31, 1402 در 10:24
495 امتیاز خبر

0نقطه نظر

روزنامه توتو اسپورت با عنوان “بله یووه، 15 سال ناعادلانه است” او به موضوع کسر 15 امتیاز یوونتوس پرداخت. اوگو توچر، دادستان کل ورزش کمیته ملی المپیک ایتالیا اعتراف کرده است که انگیزه تشکیل این پرونده نامشخص است و این اظهارات دادستان کل یوونتوس را در موضع قوی قرار می دهد. این حکم قرار است امروز اعلام شود و یووه امیدوار است که پرونده به دادگاه فدرال ارسال شود. این در حالی است که شاگردان آلگری امشب در لیگ اروپا به مصاف اسپورتینگ لیسبون خواهند رفت.



مجله اخبار فوتبال خارجی

مجله El Romancita با عنوان «کار تیمی» تداعی کننده دیدار آ اس رم و فاینورد در لیگ اروپا بود. ورزشگاه المپیکو با 67 هزار هوادار منتظر بازگشت شاگردان مورینیو است. آنها در اولین دیدار با نتیجه یک بر صفر مقابل حریف هلندی شکست خوردند.

1854510