فربا خطاب به مغربی ها: نگذارید سپاهان از آن سوء استفاده کند!

تبانی منسوخ
ترجیح می دهم اصلا وارد ماجرای تبانی نشوم. این چیزها منسوخ شده است. عراق ساکت الهام بخش تیمش است و بچه ها با تمام تلاششان بازی کردند. اگر اینطور بود، باید در نیمه اول هم اتفاق می افتاد. این حرف ها پیش پا افتاده است و طبیعتاً در سمت حریف اتفاق می افتد. بچه ها خیلی باهوش هستند که به این حرف ها توجه نکنند.

ناشنوا خوانی؟ به هیچ وجه
اصولا من کری نیستم و هیچ مصاحبه ای از من ندیده اید که در آن تیم حریف را دست کم گرفته باشم، حالا پرسپولیس یا هر تیم دیگری فرقی ندارد. پرسپولیس یکی از بهترین تیم های ماست. قدرت استقلال و پرسپولیس تیم ملی را قوی تر می کند. من نمی توانم کری را بخوانم و همیشه به آن احترام می گذاشتم. من واقعاً می خواهم تیمم برنده شود، پیروزی در این بازی می تواند به قهرمانی کمک زیادی کند. در صورت مساوی بودن امتیازات، بازی رو در رو قهرمان را مشخص می کند. ما باید در این بازی و بازی های دیگر پیروز شویم و منتظر باشیم تا سپاهان امتیاز بیاورد، قابل پیش بینی نیست و جذابیت فوتبال همین است و هیجان را در بالای جدول نگه می دارد. و هیجان بیشتر شد و بالاخره به اینجا رسیدیم.

بازیکنان استقلال می خواهند گل بزنند
بازی هواداران بسیار زیبا بود، در نیمه اول بازی مساوی بود، اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد. گل اول تیم هواداران را از شرایط خاص خود خارج کرد. چون من بازی های هواداران را دنبال می کنم، می دانم که تیم سخت کار می کند. البته فراموش نکنیم که هوادار دو مدافع میانی خود را نداشت و مدافع کناری را وسط قرار داد و آقای گرامی که روز خوبی داشت در نیمه دوم با دو تاول بازی کرد و مدافعان وسط. مشکل داشتند و همان جا مورد اصابت قرار گرفتند. بچه ها عمق حمله کردند و گل زدند. در 12 دقیقه پایانی سه گل دیگر به ثمر رسید که نشان می داد بچه ها می خواهند برنده شوند و تعویض ها به تیم کمک کرد.

چرا فقط 15000 تماشاگر؟
از فدراسیون گلایه دارم چرا باید این بازی زیبا با 15 هزار تماشاگر انجام شود؟ درست است که در ورزشگاه آزادی با یک واسطه مشکل داریم اما حداقل 30 هزار نفر بیایند. فدراسیون و سازمان لیگ باید پاسخگو باشد. سوال دوم این است که چرا خانم ها در این بازی زیبا شرکت نمی کنند و نباید؟



مجله اخبار فوتبال داخلی ساپینتو به رسمیت شناخته شده است
فشار سنگین استقلال در بازی ها باعث می شود که دفاع و هافبک حریف نتوانند بازی کنند و بچه ها خیلی خوب توپ را می گیرند. ما دو وینگر چپ و راست داریم که سریع و دریبل می زنند و خودشان را خوب می یابند. بعد از قسمت دوم فصل و نخبگان ساپینتو، ترکیب برای بچه ها درست شد و مصدومیت ها و محرومیت ها باعث شد ترکیب را عوض کنیم. این نشان می دهد که دانش ساپینتو و کارکنانش به اوج خود رسیده است و بچه ها تمام تلاش خود را می کنند. میل به برد توسط کادر فنی به بچه ها تزریق شده است و تمام تلاش خود را برای برد انجام می دهند.

1852683

نگذارید سپاهان سو استفاده کند
دربی همیشه در تاریخ حساسیت خاص خود را داشته است و بازی متفاوتی است و در شرایطی حفظ یا گرفتن مربی بسیار مهم است. شرایط جدول این بازی را حساس تر کرد. او باید یک برنده داشته باشد، چون خدای نکرده مساوی شود، سپاهان سود می برد. روی کاغذ بازی های سپاهان راحت تر از بازی های هر دو تیم است. اگر دربی مساوی شود می توان گفت سپاهان می تواند به قهرمانی او امیدوار باشد. فکر می کنم این مسابقه باید یک برنده داشته باشد زیرا هر دو تیم می دانند که تساوی خوب نیست. تیم ما هجومی بازی می کند و پرسپولیس انسجام تیمی خوبی دارد و برای برد می آید و این می تواند بازی را جذاب تر کند.

1728976


سرویس خبر شماره: 1922170
31 آوریل 1402 ساعت 10:30
2.1 هزار |

0نقطه نظر

دربی قطعا یک برنده دارد.

پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم با پیروزی در دربی ابتدایی قهرمان لیگ شود.

فربا خطاب به مغربی ها: نگذارید سپاهان از آن سوء استفاده کند!

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بهتاش فریبا که همیشه با خونسردی و به دور از کورکورانه به سوالات پاسخ می دهد، برای تیمش در دربی الف آرزوی موفقیت کرد.