رومانو می‌گوید که نونس در تابستان امسال نیز مانند بلینگهام به خدمت گرفته خواهد شد



https://www.empireofthekop.com/2023/01/17/romano-nunes-bellingham-summer/ منبع:

— Fabrizio Romano (@FabrizioRomano) 17 ژانویه 2023

نونس، جایگزین جود بلینگهام نیست، اما یک گزینه دیگر به عنوان کیتا/اوکسلید می تواند ترک کند. pic.twitter.com/Gl8rCgo3bf

با توجه به اینکه این ملی پوش پرتغالی به شدت توسط بسیاری از منابع معتبر مورد توجه قرار می گیرد، شاید باید خود را آماده کنیم تا شاهد حضور هر دو نفر در چند ماه آینده و آغاز یک دوره جدید هیجان انگیز برای قرمزها باشیم.

بر کسی پوشیده نیست که به نظر می رسد جود بلینگهام هدف اصلی ما در تابستان باشد، اما شنیدن اینکه هافبک گرگ ها بازیکنی است که احتمالاً در کنار ملی پوش انگلیسی قرار می گیرد و نه به جای او، مطمئناً خبر هیجان انگیزی است.

#قسمت 67 پادکست امپراتوری کاپ: یان اگ فیورتوفت از Viaplay در مورد جود بلینگهام، هنر مصاحبه… و موارد دیگر

لیورپول به دنبال جذب ماتئوس نونس برای فصل آینده است، او بخشی از لیست است – به احتمال زیاد گفته شد. #LFC پیش از انتقال او به گرگ ها قبلاً درباره انتقال آینده صحبت شده بود 🔴 #انتقالات

این بازیکن 19 ساله در کانون توجه قرار خواهد گرفت اما او نمی تواند تنها راه حلی برای مسائل جاری باشد و احتمالاً چندین بازیکن باشگاه را در پایان فصل ترک خواهند کرد، برخی استدلال خواهند کرد که به هر حال ممکن است به بیش از دو بازیکن جدید نیاز داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: (ویدئو) کلوپ به روز رسانی رئال مادرید برای آمادگی جسمانی جوتا پس از سه ماه دوری

ممکن است در پایان فصل شاهد جدایی نابی کیتا، الکس اوکسلید چمبرلین، آرتور ملو و جیمز میلنر باشیم و بنابراین یورگن کلوپ باید خط میانی خود را اصلاح کند، اکنون ممکن است دو مرد را پیدا کرده باشیم که در صدر لیست قرار خواهند گرفت. از امضاهای احتمالی

شما می توانید به روز رسانی در Nunes را از طریق مشاهده کنید @FabrizioRomano در توییتر: