رونالدو از رد پیشنهاد سیتی پشیمان است

جان بارنز ستاره سابق لیورپول معتقد است کریستیانو رونالدو از رد پیشنهاد منچسترسیتی در تابستان گذشته پشیمان شده است.

هم تیمی های رونالدو باید دید و قدرت فنی لازم را داشته باشند تا او را در موقعیت گلزنی قرار دهند، اما من فکر می کنم برخی از بازیکنان یونایتد نمی توانند به رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی مقابل دروازه بدهند. یک مشکل دیگر هم وجود دارد و آن اینکه پاهای رونالدو مثل گذشته قوی نیست و این بازیکن سرعتی که چهار پنج سال پیش داشت را ندارد. اما فکر می‌کنم چیزی که در ماه‌های اخیر رونالدو را ناامید کرده است این است که او به اندازه سابق مورد حمایت هم تیمی‌هایش قرار نمی‌گیرد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

جان بارنز گفت: رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در این فصل برای یک بازیکن 37 ساله در این سطح فوق‌العاده است، اما فکر می‌کنم اگر او حتی در ابتدای فصل به پیشنهاد منچسترسیتی پاسخ مثبت داد، احتمالاً اکنون و تا زمانی که شما را ببینم. گفت. او در این فصل 25 گل به ثمر رسانده است و اکنون بازیکنان باکیفیتی در سیتی وجود دارند که کار را برای رونالدو در زمین بسیار آسان کرده اند.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، اواخر تابستان گذشته بود که کریستیانو رونالدو تصمیم به جدایی از یوونتوس گرفت و ابتدا منچسترسیتی به عنوان گزینه اصلی ستاره پرتغالی مطرح شد. اما در نهایت رونالدو تصمیم گرفت به یونایتد بازگردد و پس از 13 سال دوباره قرمزپوش شود. اما جان بارنز مدعی شده است که رونالدو در این زمینه اشتباه کرده و به اندازه کافی در ترکیب یونایتد مورد حمایت قرار نگرفته است.


سرویس خبر شماره: 1814028 |
15 مارس 1400 در 19:43 |
3,685 امتیاز خبر|

0نظرات

جان بارنز: