واتفورد 2-آرسنال 3; در راه بازگشت به لیگ قهرمانان اروپا

اما در دقیقه 86 واتفورد گل دوم خود را به ثمر رساند. روی پاس هرناندز بود که سیسوکو در موقعیتی سخت و از زاویه بسته فرصت گلزنی پیدا کرد و با یک ضربه دقیق فاصله را به حداقل رساند. تلاش واتفورد برای گلزنی ناکام ماند و آرسنال در نهایت 2-3 پیروز شد.



مجله اخبار فوتبال خارجی

آرسنال بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه پنجم خیلی سریع اولین گل خود را به ثمر رساند. حرکت تماشایی مارتین اودگارد و بوکایو ساکا در نهایت به ستاره نروژی آرسنال در محوطه جریمه واتفورد فرصت داد تا با یک ضربه دقیق، بهترین گلزن این تیم شود.

اما در دقیقه 11 واتفورد بازی را به تساوی کشاند. روی یک پاس از سمت راست کیکو بود که کوچو هرناندز با یک ریباند استثنایی و گل تساوی دروازه را در مرکز محوطه جریمه باز کرد.

توپچی ها نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و به سرعت گل سوم را به ثمر رساندند. بار دیگر الکساندر لاکازت در نقش گلزن ظاهر شد و پاس پشت او با ضربه محکم و فوق العاده گابریل مارتینلی همراه شد تا آرسنال 1-3 از واتفورد پیش بیفتد.

دقایقی بعد روی پاس گرانیت آرسنال، آرسنال شانس خود را داشت و توماس پارتی می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

اما در اواسط نیمه اول، آرسنال گل دوم را نیز به ثمر رساند. پرواز خوب باکایو ساکا و بازگشت تماشایی الکساندر لاکازت باعث شد تا هافبک جوان انگلیسی با یک ضربه دقیق در گوشه دروازه بازی را به تساوی بکشاند. روی دروازه هر دو تیم اتفاق خاصی نیفتاد و آرسنال با همان برتری 1-2 به رختکن رفت.

واتفورد در ادامه سعی کرد عقب نشینی کند و دقایقی بعد از روی پاس زنان می توانست گل دوم خود را به ثمر برساند اما توپ پشت سر دنیس قرار گرفت و موقعیت خوب میزبان از دست رفت.

دقایقی بعد واتفورد در عمق محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما ضربه دیدنی آرون رمزدبل توسط آرون رمزدبل دفع شد.


سرویس خبر شماره: 1814023 |
15 مارس 1400 ساعت 19:25 |
288 امتیاز خبر|

0نظرات

آرسنال در یک بازی دشوار در واتفورد با نتیجه 2-3 پیروز شد.

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، بازیکنان در شبی که درخشش ستاره های جوان خود را در این تیم دیدند، در واتفورد با نتیجه 2 بر 3 پیروز شدند تا در رده چهارم قرار بگیرند و امید بیشتری به کسب سهمیه لیگ در پایان مسابقات داشته باشند. فصل .