رونالدو همچنان سوژه جذاب رسانه های اصلی است


سرویس خبر شماره: 2018661
13 مه 1403 در 3:49 ب.ظ.
2.1 هزار امتیاز خبر|

5نقطه نظر

یک روز پس از پیروزی النصر مقابل الخلیج در نیمه نهایی جام حذفی عربستان، مطبوعات حریف به درخشش کریستیانو رونالدو در این دیدار پرداختند.

رونالدو همچنان سوژه جذاب رسانه های اصلی است

به گزارش “مجله اخبار فوتبال”، کریستیانو رونالدو عصر چهارشنبه در دیدار نیمه نهایی بین النصر و الخلیج با دو گل به پیروزی 3-1 تیمش و راهیابی به فینال راه یافت.

درخشش رونالدو در این دیدار مورد توجه رسانه های مختلف قرار گرفت. روزنامه دیلی میل با اشاره به اینکه رونالدو پس از اعلام پنالتی به سادیو مانه اجازه داد پشت ضربه بایستد، درباره نجابت و از خودگذشتگی رونالدو نوشت: رونالدو نشان داد همانطور که برخی فکر می کنند او فقط به فکر خودش است. نیست.

این روزنامه خاطرنشان می کند که رونالدو با وجود اینکه بهترین شوتزن جام جهانی بود، در اقدامی شگفت انگیز این فرصت را به هم تیمی سنگالی خود واگذار کرد.

سایت «اسپورت بیبل» نیز در گزارشی با اشاره به گل رونالدو ابراز تعجب کرد و نوشت: رونالدو با پای چپ ضربه ای باورنکردنی می زند. او هنوز هم قادر است.

این گل با یک نوشته نیز مورد تمجید کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت: چه پایانی، همیشه سطحی! آیا تا هفتاد سالگی به این کار ادامه می دهد؟

کاربر دیگری گفت: 99 درصد مهاجمان نمی توانند این حرکت را تقلید کنند و هنوز هم دیوانه کننده است. یک پایان رویایی

روزنامه تاک اسپورت نیز نوشت: پنج بار توپ طلا هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. او با وجود اینکه به دروازه نگاه نمی کرد، توپ را به خوبی وارد دروازه کرد.

مجله اخبار فوتبال داخلی